آوای شهر » خبر » نبض جامعه
کد خبر : 40577
شنبه - 1 مرداد 1401 - 23:53

تاکید بر اتصال ظرفیت مساجد به فعالان عرصه پوشش ایرانی، اسلامی

فرهنگ‌سازی در موضوع حجاب و عفاف باید با تکیه بر مبانی دینی و اعتقادی و با به‌کارگیری روش‌های به‌روز تربیتی صورت پذیرد و اتصال ظرفیت مساجد به فعالان عرصه پوشش ایرانی اسلامی ، از نتایج حضور ائمه جماعات در این جشنواره است .

تاکید بر اتصال ظرفیت مساجد به فعالان عرصه پوشش ایرانی، اسلامی

رئیس مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران در مراسم اختتامیه جشنواره ملی گوهرشاد گفت : تنوع در پوشش، بخشی از فرهنگ جامعه است و بخش قابل توجهی از بانوان محجبه که نیاز به لباس های منطبق بر معیارهای اسلامی دارند ، برای تهیه البسه اصیل ایرانی اسلامی با مشکل مواجه اند.

به گزارش گروه شهری آوای جامعه، حجت الاسلام جواد صادق زاده رئیس مرکز فعالیتهای دینی شهرداری تهران در بازدید از نمایشگاه گوهرشاد که تعدادی از ائمه جماعات مساجد تهران و روحانیون شهرداری تهران وی را همراهی کردند، تصریح کرد : مهمترین هدف این جشنواره ، گسترش فرهنگ عفاف و حجاب درجامعه و معرفی سبک زندگی و پوشاک اسلامی متنوع ، زیبا و شیک است.

مشاور شهردار تهران خاطرنشان کرد : در روزهای برگزاری جشنواره ، ائمه جماعات مساجد با حضور در نمایشگاه ضمن شرکت در نشست های کارشناسی ، با فعالان و مجموعه های مردمی عرصه عفاف و حجاب گفتگو کردند .

وی گفت : فرهنگ‌سازی در موضوع حجاب و عفاف باید با تکیه بر مبانی دینی و اعتقادی و با به‌کارگیری روش‌های به‌روز تربیتی صورت پذیرد و اتصال ظرفیت مساجد به فعالان عرصه پوشش ایرانی اسلامی ، از نتایج حضور ائمه جماعات در این جشنواره است .