آوای شهر » خبر » نبض جامعه
کد خبر : 40331
دوشنبه - 20 تیر 1401 - 21:10

فراهم شدن ساز و کار خرید آنلاین از میادین میوه و تره بار تا شهریور ماه

چند جلسه دیگر طراحان اپلیکیشن با همکاران میدانی و میادین ما باید برگزار کنند که با اطمینان خاطرکار نهایی شود و انشاالله بنا داریم که تا پیش از شهریورماه این کار عملیاتی شود.

فراهم شدن ساز و کار خرید آنلاین از میادین میوه و تره بار تا شهریور ماه

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران آخرین وضعیت عرضه اینترنتی محصولات این سازمان را تشریح کرد.

ایوب فصاحت در گفت و گو با خبرنگار گروه شهری «آوای جامعه» گفت: اپلیکشن و سازو کار این موضوع به صورت بومی طراحی و توسط تعدادی از کارشناسان و متخصصان فعال شده است، اما میادین میوه و تره بار با اماکن و سازمان های دیگر متفاوت‌ است و براساس برنامه ریزی های انجام شده قرار بر این شد که یک آزمایش ابتدایی نسبت به این موضوع داشته باشیم.

بنابر اظهارات وی، همچنین با توجه به اینکه اعلام این موضوع نیازمند اطلاع رسانی گسترده برای آشنایی شهروندان است، قرار است یک آزمایش ابتدایی داشته باشیم تا مشکلات این برنامه به حداقل برسد.

بنابر اظهارات فصاحت، این آزمایش باید انجام شود تا اگر فردا روزی این نرم افزار به صورت کامل فعال شد و در مقیاس وسیع متقاضی داشت مشکلات احتمالی برای کاربران به حداقل برسد.

مدیرعامل میادین میوه و تره بار خاطرنشان کرد: این برنامه در حال حاضر نهایی شده است اما برخی قابلیت ها مانند خرید از میدان مرکزی به صورت عمده هم باید به آن اضافه شود و حداقل چند جلسه کارشناسی دقیق دیگر در این باره نیاز داریم.

وی گفت: در واقع چند جلسه دیگر طراحان اپلیکیشن با همکاران میدانی و میادین ما باید برگزار کنند که با اطمینان خاطر کار نهایی شود و انشاالله بنا داریم که تا پیش از شهریورماه این کار عملیاتی شود.