خبر » نبض جامعه
کد خبر : 40291
دوشنبه - 20 تیر 1401 - 19:11

سهمیه بندی تعداد راه یافتگان برتر مرحله استانی مسابقات قرآن کریم

سهمیه شرکت کنندگان مجاز به راهیابی به مرحله مقدماتی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه در سال جاری بر اساس شاخص های گوناگون انجام می شود.

سهمیه بندی تعداد راه یافتگان برتر مرحله استانی مسابقات قرآن کریم

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه و دبیر ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآن کریم درباره سهمیه بندی تعداد راه یافتگان برتر مرحله استانی برای حضور در مرحله مقدماتی مسابقات سراسری قرآن کریم گفت: سهمیه شرکت کنندگان مجاز به راهیابی به مرحله مقدماتی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه در سال جاری بر اساس شاخص های گوناگون از جمله عملکرد فنی استان ها در سنوات گذشته، تعداد کل شرکت کنندگان، سطح فنی متسابقین در مرحله استانی و نحوه برگزاری مسابقات استانی  انجام می شود.

به گزارش گروه فرهنگی آوای جامعه، حمید مجیدی مهر به این نکته اشاره کرد که سهمیه هیچ استانی از پیش تعیین نشده است و سهمیه های سال گذشته منسوخ است و سهمیه بندی تاسیسی است.

وی با اعلام اینکه تصمیمات درباره سهمیه بندی نفرات راه یافته به مرحله مقدماتی مسابقات سراسری قرآن کریم منحصر به هر سال و بر اساس شرایط همان سال است، اظهار داشت:  تصمیمات سال های گذشته در چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سال ۱۴۰۱ تأثیری در سهمیه این دوره از مسابقات نخواهد داشت.

وی گفت : در چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، تعداد شرکت کنندگان در بخش‌های آوایی، نغماتی و معارفی ۴۴ هزار و ۱۳۸ نفر  است.