آوای شهر » خبر
کد خبر : 40256
شنبه - 18 تیر 1401 - 12:49

معرفی طرح های سرمایه گذاری منطقه ۱۱ در همایش فرصت های سرمایه گذاری

شهردار منطقه ۱۱ تهران از ارائه سه طرح بزرگ مشارکتی این منطقه شامل گردشگری میدان راه آهن، مجتمع تجاری اداری قلمستان و مجتمع انبار تجاری و اداری بوستان قبله حاشیه همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری خبر داد.

معرفی طرح های سرمایه گذاری منطقه ۱۱ در همایش فرصت های سرمایه گذاری

شهردار منطقه ۱۱ تهران از حضور این منطقه در همایش فرصت های سرمایه گذاری شهر تهران و معرفی طرح های سرمایه گذاری دارالولایه شهر برای جلب سرمایه گذاران خبر داد .

به گزارش گروه شهری آوای جامعه،  سید محمد موسوی شهردار این منطقه در همایش فرصت های سرمایه گذاری شهر تهران شرکت کرد و در خصوص طرح های مشارکتی این منطقه گفت: مطالعه اولیه، نیازسنجی، امکان سنجی، ارزیابی و برنامه ریزی قابلیت ها و امکان عملیاتی و تجاری سازی پروژه ها از مهم ترین مولفه های جذب سرمایه گذاران است .

سید محمد موسوی گفت: توجیه اقتصادی واطمینان بخشی به سرمایه گذاران برای سودآور بودن پروژه ها و بازگشت سرمایه آنها در یک بازه زمانی مشخص ،از مهم ترین دغدغه های سرمایه گذاران برای ورود به عرصه مشارکت است است.

برای رفع این دغدغه وشفاف کردن زوایای پروژه ها ، با بهره گیری از تجارب متخصصین حوزه مالی و اقتصاد شهری، مطالعات لازم و طی مسیر طراحی از شرکت های دانش بنیان و گروه مشاوران اقتصادی جوان و‌ پویا، طرح مطالعاتی(FS) پروژه ها تهیه و ماحصل این تجربیات در قالب کاتالوگ سرمایه گذاری دارالولایه شهر تهران به سرمایه گذاران محترم ارائه شد.

شهردار منطقه ۱۱  گفت: سه طرح بزرگ مشارکتی منطقه۱۱ تهران در کنار طرح های متعدد دیگر در پنل های تخصصی همایش فرصت های سرمایه گذاری شهر تهران برای مدعوین ارائه شد که از آن جمله می توان به گذر گردشگری میدان راه آهن، مجتمع تجاری اداری قلمستان و مجتمع انبار تجاری و اداری بوستان قبله اشاره کرد که جزییات این طرح ها برای جذب مشارکت و سرمایه گذار در کاتالوگ مذکور بیان شده است.

اعتقاد داریم که در پروژه های مشارکتی ،سرمایه گذار باید از یک سود معقول بهرمند شود ،در این صورت  شهروندان هم منتفع خواهند شد.

به گفته وی ، در منطقه ۱۱ زمینه و فرصت های خوبی برای کارهای اقتصادی وجود دارد،  لذا آمادگی خود را برای استقبال از سرمایه گذاران محترم شهر تهران وسایرکلانشهرها برای یک سرمایه گذاری مطمئن وسودآور اعلام می‌کنیم.