آوای شهر » خبر
کد خبر : 40014
جمعه - 10 تیر 1401 - 04:05

خبرهایی از محلات شرق تهران / برگزاری کارگاه های آموزشی برای خانواده ها

بسته خبری گروه شهری «آوای جامعه» این هفته به خبرهایی از چند محله شرق تهران در منطقه ۱۴ اختصاص پیدا کرده است.

خبرهایی از محلات شرق تهران / برگزاری کارگاه های آموزشی برای خانواده ها

بسته خبری گروه شهری «آوای جامعه» این هفته به خبرهایی از چند محله شرق تهران در منطقه ۱۴ اختصاص پیدا کرده است.

*برگزاری کارگاه آموزشی آسیب های اجتماعی

کارگاه آموزشی با موضوع آسیب های اجتماعی از فعالیت هایی است که با هدف پیشگیری و مصون ماندن نوجوانان و جوانان از آسیب های اجتماعی و ارتقای آگاهی خانواده ها در سرای محله شهدای گمنام ناحیه۵ منطقه ۱۴ تهران برگزار شد، در این مراسم از افراد فعال و اثر گذار در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی نیز تقدیر به عمل آمد.

*آموزش تفکیک پسماند به اصناف

علاوه بر این اصناف محله های ناحیه ۵ شهرداری منطقه از آموزش تفکیک پسماند خشک از مبدا بهره مند می شوند، این دوره آموزشی که ویژه اصناف خیابان میر هاشمی برگزارشد که مستمر خواهد بود.

*تجلیل و قدردانی از کاسب نمونه

در همین حال به مناسبت روز اصناف و برای تجلیل از صنوف ناحیه۳ شهرداری منطقه ، از کاسب ضلع جنوبی میدان سیزده آبان قدردانی شد.

این برنامه به همت اداره امور اجتماعی و فرهنگی ناحیه و همکاری سرای محله ابوذر برگزار شد و در آن با اهدای لوح و گلدان از کاسب نمونه محله تجلیل شد.

در بخشی از پیام تقدیر شهردار ناحیه، ضمن بزرگداشت روز اصناف به نکات قابل توجهی همچون، رعایت ضوابط قانونی، اصول مشتری مداری، کمک و دستگیری از نیازمندان، توجه به آراستگی محله نیز مورد تاکید قرار گرفته است.

*آماده سازی پروژه بزرگراه شهید شوشتری

بازدید میدانی برای آماده سازی پروژه بزرگراه شهید شوشتری و تخلیه انبار داربست توسط شهردار ناحیه ۶منطقه ۱۴  انجام شد.

علی سیف شهردار ناحیه در بازدید از انبار داربست فلزی واقع در خیابان تجاره که با حضور معاون مهندسی نیروی زمینی ارتش صورت پذیرفت، ضمن اعلام آمادگی شهرداری جهت کمک به تسریع روند تخلیه سایت، بر آماده‌سازی محل جهت تجهیز کارگاه پروژه شهید شوشتری تاکید کرد.