آوای شهر » خبر » نبض جامعه
کد خبر : 39917
یکشنبه - 5 تیر 1401 - 13:55

اجرای طرح راه خدمت در منطقه ۳ تهران

برای بهسازی ظواهر شهری، فضاها و زیرساخت های شهری، عملیات اجرایی طرح راه خدمت در خیابان میرداماد آغاز شد.

اجرای طرح راه خدمت در منطقه ۳ تهران

برای بهسازی ظواهر شهری، فضاها و زیرساخت های شهری، عملیات اجرایی طرح راه خدمت در خیابان میرداماد آغاز شد.

به گزارش گروه شهری آوای جامعه، حمید جوانی شهردار منطقه ۳ تهران گفت: در این طرح جهادی عملیات عمرانی، ترافیکی و خدمات شهری برای تامین رفاه و جلب رضایت شهروندان در خیابان میرداماد در حال انجام است و تا پایان شهریور ماه ادامه دارد.

جوانی به مطالبات با اهمیت شهروندان از مدیریت شهری اشاره کرد و گفت : اجرای ۳ هزار و ۳۰۰ تن آسفالت مکانیزه، اجرای ۲ حوضچه رسوبگیر، لوله گذاری، اجرای نهر عرضی به متراژ ۲۰ متر و لکه گیری پیاده رو حدفاصل کازرون و شمس تبریزی از جمله این فعالیت ها توسط معاونت فنی و عمرانی است.

شهردار منطقه۳ عنوان کرد:  همچنین معاونت خدمات شهری و محیط زیست نیز در زمینه های خدمات شهری، فضای سبز ، ساماندهی و پسماند اقداماتی در محور میرداماد انجام داده اند که از آن میان می توان به ۸ هزار و ۸۰۰  متر مربع رنگ آمیزی جداول، نورپردازی مجسمه میدان مادر، ۲۱۵ متر مربع گل کاری، نصب ۲ هزار و ۳۰ متر مربع نرده طرح چوب، ۶۵ مورد طعمه گذاری منافذ ورود و خروج جانوران موذی، ۱۶۵ مورد توزیع مخازن تفکیک پسماند خشک به مراکز اداری اشاره کرد.

جوانی، پیاده روسازی خط کشی بلوک عابر پیاده در ضلع شمال، شرق و جنوب میدان مادر و تقاطع خیابان بهروز، ۲۲ کیلومتر خط کشی محوری، تعویض ۳۶ عدد از استوانه های ایمنی و تعویض و مرمت ۲۰ عدد از تابلوهای ترافیکی را از فعالیت های معاونت حمل و نقل و ترافیک در اجرای طرح راه خدمت دانست.