آوای شهر » خبر » نبض جامعه
کد خبر : 39523
سه شنبه - 17 خرداد 1401 - 07:00

حرکت کاروان « زیر سایه خورشید» در منطقه ۱۳ تهران

همزمان با ایام ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و امام رضا (ع)، با حرکت کاروان « زیر سایه خورشید» متشکل از خادمیاران حرم مطهر حضرت علی ابن موسی الرضا(ع)، شمیم عطر بارگاه منور رضوی در منطقه ۱۳ می پیچد.

حرکت کاروان « زیر سایه خورشید» در منطقه ۱۳ تهران

به مناسبت دهه کرامت و ایام ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و امام رضا (ع)، با حرکت کاروان ” زیر سایه خورشید” متشکل از خادمیاران حرم مطهر حضرت علی ابن موسی الرضا(ع)، شمیم عطر بارگاه منور رضوی در منطقه ۱۳ می پیچد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳ محمد هادی علی احمدی شهردار منطقه گفت:در دهه کرامت کاروان «زیر سایه خورشید» متشکل از خادمیاران حرم مطهر رضوی، با برگزاری مراسم مولودی خوانی و توزیع بسته های متبرک فضایی معنوی را در میان شهروندان منطقه ۱۳ رقم می زنند.

شهردار منطقه ۱۳ ضمن تبریک و گرامیداشت دهه کرامت از اجتماع دختران نوجوان همزمان با ولادت میلاد حضرت معصومه (س) و اجرای برنامه های شاد همراه مداحی و سرود در فلکه دوم نیروهوایی خبر داد.

وی با اشاره به برپایی شب شعر با موضوع دهه کرامت و دعوت از شاعران علاقه مند به آستان مقدس علی ابن موسی الرضا ( ع) گفت: تجلیل از دختران شهدای مدافع حرم در جشن ها و برنامه های فرهنگی و هنری و یا حضور در منزل شهید از جمله اولویت های منطقه ۱۳ در این دهه می باشد.

علی احمدی گفت : برگزاری جشن کرامت، برپایی میزخدمت (مشاوره)، ایستگاه های صلواتی و فرهنگی در مساجد و محلات، کارگاه حجاب و عفاف، مسابقه کتابخوانی حدیث رضوی، دیدار با خانواده شهید، غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا، معرفی و رونمایی کتاب با حضور نویسندگان و کارشناسان از برنامه های در نظر گرفته شده منطقه ۱۳ به مناسبت این ایام است.