آوای شهر » خبر » نبض جامعه
کد خبر : 38514
چهارشنبه - 17 فروردین 1401 - 03:41

تشویق روزه اولی ها به میهمانی خدا در ماه مهربانی

پویش ماه مهربانی ویژه دختران روزه اولی و نوجوان منطقه ۱۹ تهران در ماه مبارک رمضان اجرا می شود.

تشویق روزه اولی ها به میهمانی خدا در ماه مهربانی

پویش ماه مهربانی ویژه دختران روزه اولی و نوجوان منطقه ۱۹ تهران در ماه مبارک رمضان اجرا می شود.

به گزارش گروه شهری آوای جامعه، مهدی هدایت شهردار منطقه گفت :این پویش با هدف ایجاد نگرش مثبت و سازنده نسبت به ماه مبارک رمضان به عنوان عامل ایجاد شادی و نشاط معنوی در خانواده و تکریم و تشویق دختران روزه اولی و نوجوان به روزه گرفتن، از نخستین روز ماه مبارک رمضان آغاز شده که در دو بخش برگزار می شود.

وی افزود : در این پویش مخاطبین بخش اول دختران روزه اولی هستند که در قالب چهار چالش مسابقه و سرگرمی با عناوین «بازی و سرگرمی در خانه»، «سفره افطار با میزبانی من و مادرم»، «نیایشگاه کوچک من» و در نهایت « تقویم ماه مهربانی» با هم به رقابت می‌پردازند که در چالش آخر، تقویم ماه مهربانی علاوه بر انتشار در فضاهای مجازی محلات در میان شهروندان نیز توزیع خواهد شد.
هدایت ادامه داد: جامعه هدف بخش دوم این پویش دختران ۱۰ تا ۱۵ سال هستند که از آنان دعوت شده تا در سه چالش «روایت ماه مهربانی»، «ماه مهربانی در محله ما» و «آیات بهاری» شرکت کنند. روایت ها و فایل های صوتی خود را برای ما ارسال کنند.

شهردار منطقه گفت: علاقمندان به شرکت در این پویش می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به آدرس سایت معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران به آدرس farhangi.Tehran.ir و صفحه اینستاگرامی «ماه مهربان» mahe.mehraban @مراجعه کرده و آثار خود را به آدرس اینستاگرام@banovan.19 و یا به شماره واتس اپ ۰۹۳۷۵۵۸۶۸۸۵ ارسال کنند.