آوای شهر » خبر » نبض جامعه
کد خبر : 38231
پنجشنبه - 26 اسفند 1400 - 11:47

ویژه برنامه های جشن نیمه شعبان در مرکز تهران

شهردار منطقه۱۱ تهران از زیباسازی و برپایی جشن در معابر محله های مرکزی تهران به ویژه محور خیابان حضرت ولیعصر(عج) به مناسبت ولادت با سعادت حضرت مهدی موعود(عج) خبر داد .

ویژه برنامه های جشن نیمه شعبان در مرکز تهران

شهردار منطقه۱۱ تهران از زیباسازی و برپایی جشن در معابر محله های مرکزی تهران به ویژه محور خیابان حضرت ولیعصر(عج) به مناسبت ولادت با سعادت حضرت مهدی موعود (عج) خبر داد .

به گزارش گروه شهری آوای جامعه، سید محمد موسوی، شهردار این منطقه از آمادگی برگزاری جشن و سرور ویژه نیمه شعبان در این منطقه خبر داد .

شهردار منطقه۱۱ گفت: بیش از ۵۰ مسجد در سطح منطقه به ویژه مساجد واقع در محور خیابان حضرت ولیعصر(عج) تجهیز شد و بسته های آذین بندی شامل ریسه نوری، ریسه پارچه ای و پرچم های مزین بنام حضرت حجت(عج) توسط اداره زیباسازی تامین و تحویل شد .

موسوی ضمن اشاره به اهمیت جشن نیمه شعبان برای مسلمانان و عشاق امام زمان(عج) گفت: برای برپایی هرچه با شکوه تر جشن نیمه شعبان و زیباسازی شهر در این ایام کلیه المان ها، مبلمان های شهری، رفیوژ های ترافیکی، نرده های معابر و پایه های ترافیکی در محور خیابان حضرت ولیعصر(عج) از میدان راه آهن‌ تا چهار راه حضرت ولیعصر(عج) شست و شو و رنگ آمیزی شد .

شهردار منطقه۱۱ خاطر نشان کرد: طول خیابان حضرت ولیعصر (عج) در منطقه۱۱ تهران به متراژ ۷هزار مترمربع، به وسیله ریسه های پارچه ای و نوری آذین بندی شد .

وی گفت: در چهارراه حضرت ولیعصر عج، میدان منیریه و میدان راه آهن استیج های ویژه برنامه های فرهنگی برای خانواده ها در جشن نیمه شعبان در نظر گرفته شده است و هم چنین استقرار غرفه های توزیع نذورات مردمی ویژه ولادت با سعادت حضرت امام مهدی (عج) در محور خیابان حضرت ولیعصر (عج) توسط معاونت امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه نیز در دست اقدام است تا میزبان جشن بزرگ نیمه شعبان در محلات مرکزی تهران باشیم.