آوای شهر » خبر » نبض جامعه
کد خبر : 38161
چهارشنبه - 25 اسفند 1400 - 12:06

افزایش ۴۰ درصدی ساعت کار میادین تره بار

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تأکید بر استقبال قابل توجه شهروندان از میادین میوه و تره بار گفت: این موضوع باعث شد تا ساعت کار این مراکز را با ۴۰ درصد افزایش، روزانه به ۱۳ ساعت ابه صورت یک‌سره برسانیم.

افزایش ۴۰ درصدی ساعت کار میادین تره بار

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تأکید بر استقبال قابل توجه شهروندان از میادین میوه و تره بار برای خرید ارزاق و مایحتاج مورد نیاز شهروندان و میوه و تره بار ایام نوروز، گفت: این موضوع باعث شد تا ساعت کار این مراکز را با ۴۰ درصد افزایش، روزانه به ۱۳ ساعت از ۷ و نیم صبح تا ۸ و نیم شب به صورت یک‌سره برسانیم.

به گزارش گروه شهری آوای جامعه، ایوب فصاحت با اعلام اینکه برای خدمات‌رسانی هر چه بهتر و بیشتر و ایجاد فضایی آرام برای شهروندان، ساعت کار میادین میوه و تره بار را از فردا ۳ ساعت و نیم افزایش داده‌ایم، افزود: تمام توان خود را به کار گرفته‌ایم تا خانواده‌ها با آرامش خاطر، محصولات مورد نیاز خود را از این مراکز تهیه کنند.

برپایه این گزارش، علاوه بر اختلاف ۳۰ تا ۴۰ درصدی قیمت انواع میوه، سبزیجات و صیفی‌جات در میادین میوه و تره بار نسبت به میانگین قیمت محصولات مشابه در سطح شهر، انواع کالاهای تنظیم بازار نظیر گوشت قرمز، گوشت مرغ، تخم مرغ، برنج، روغن و دیگر کالاها در این مراکز با قیمت مصوب عرضه می‌شود.

سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، با توجه به افزایش مراجعه‌کنندگان به میادین میوه و تره بار در ایام پایانی سال، از شهروندان درخواست کرده است برای حفظ سلامتی خود و دیگران، هنگام مراجعه به این مراکز، ضمن رعایت نکات بهداشتی و استفاده از ماسک، تا جای ممکن فاصله فیزیکی خود را نیز با دیگران حفظ کنند.