خبر » نبض جامعه » نیمکت
کد خبر : 38155
چهارشنبه - 25 اسفند 1400 - 11:42

جزئیات ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی پیام نور

متقاضیان شرکت در سی و هشتمین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور می توانند از امروز ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۰ از طریق پرتال دانشگاه پیام نور – مرکز سنجش و آزمون Exam.pnu.ac.ir برای ثبت نام الکترونیکی اقدام کنند.

جزئیات ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی پیام نور

رئیس مرکز سنجش و آزمون دانشگاه پیام نور گفت: سی و ‌هشتمین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور (PNUET) روز دوشنبه ۲۲ فروردین ماه ۱۴۰۱ به صورت الکترونیکی در مراکز استانهای یزد، کرمان، آذربایجان شرقی، اصفهان، فارس، خراسان رضوی، خوزستان، سیستان و بلوچستان، گلستان، مازندران، تهران، همدان ، هرمزگان و کرمانشاه برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه آوای جامعه، معصومه حسینی افزود:  متقاضیان شرکت در سی و هشتمین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور می توانند از ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۰ از طریق پرتال دانشگاه پیام نور – مرکز سنجش و آزمون Exam.pnu.ac.ir برای ثبت نام الکترونیکی اقدام کنند.

وی با اشاره به زمان دریافت کارت آزمون خاطرنشان کرد : کارت آزمون از ۲۰ لغایت ۲۲ فروردین ماه ۱۴۰۱ توزیع خواهد شد و با توجه به شرایط خاص کرونا، ظرفیت ثبت نامی در مراکز مجری محدود است.

حسینی عنوان کرد : هزینه ثبت نام باید به صورت الکترونیکی در هنگام ثبت نام و از طریق سامانه ذکر شده پرداخت شود و داوطلبان دقت داشته باشند که به هیچ وجه مبلغ ثبت نام را به صورت دستی و از طریق شعب پرداخت نکنند.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر و یا رفع مشکلات احتمالی می توانند با شماره تلفن ۲۲۴۵۸۲۹۷-۰۲۱ تماس بگیرند.