ایثار اجتماعی » خبر » نبض جامعه
کد خبر : 37978
چهارشنبه - 18 اسفند 1400 - 00:17

اجرای طرح سپاس از علمداران حماسه با هدف تکریم جانبازان

طرح سپاس از علمداران حماسه با هدف تکریم جانبازان و تلطف و دلجویی از همسران و خانواده ایشان و قدردانی از همراهی آنان با جانبازان، توسط نمایندگان محترم ولی‌فقیه و ائمه‌جمعه سراسر کشور به همراه مسئولان به نمایندگی از رهبر انقلاب اجرا شد.

اجرای طرح سپاس از علمداران حماسه با هدف تکریم جانبازان

مدیرکل مددکاری و مشاوره بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: طرح سپاس از علمداران حماسه با هدف تکریم جانبازان و تلطف و دلجویی از همسران و خانواده ایشان و قدردانی از همراهی آنان با جانبازان، توسط نمایندگان محترم ولی‌فقیه و ائمه‌جمعه سراسر کشور به همراه مسئولان به نمایندگی از رهبر انقلاب اجرا شد.

به گزارش گروه ایثار و شهادت آوای جامعه، حجت‌الله فرهادی ضمن گرامیداشت ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع)، علمدار کربلا و روز جانباز گفت: با توجه به اجرای موفق طرح سپاس از علمداران حماسه از سال ۹۲ تاکنون و دیدار ائمه‌جمعه محترم سراسر کشور با جانبازان، این طرح در سال جاری نیز در روز ۱۶ اسفند اجرا شد.

وی با اشاره به مقام علمدار کربلا که در سخت‌ترین شرایط با بصیرت، مولا و امام خود را تنها نگذاشت تا اینکه به مقام جانبازی و قرب الی‌الله نائل شد، اظهار داشت : ما این چنین صحنه‌هایی را در دوران هشت سال دفاع مقدس از شهدا، جانبازان و جوانان سرزمین‌مان دیده‌ایم و به چنین مردان ولایتمدار و بصیری افتخار می‌کنیم.

حجت‌الله فرهادی عنوان کرد: این طرح با هدف تکریم جانبازان و تلطف و دلجویی از همسران و خانواده ایشان و قدردانی از همراهی آنان با جانبازان، توسط نمایندگان محترم ولی‌فقیه و ائمه‌جمعه سراسر کشور به همراه مسئولین از طریق حضور در محل سکونت آنان به نمایندگی از مقام معظم‌رهبری و ابلاغ سلام ایشان به جانبازان در قالب طرح سپاس اجرایی شد.

وی گفت: در سال جاری هزار  نفر از ائمه‌جمعه اعم از شیعه و سنی در دیدارها حضور داشتند که هر یک از ائمه‌جمعه سه دیدار انجام داد که در مجموع ۳ هزار دیدار توسط این عزیزان با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران انجام می‌شود.