آژیر » خبر » نبض جامعه
کد خبر : 37780
جمعه - 13 اسفند 1400 - 02:33

رسیدگی به ۲۱ هزار درخواست از طریق سامانه ۱۴۷

مشاور و رئیس دفتر فرمانده انتظامی تهران بزرگ از پاسخگویی به بیش از ۲۱ هزار درخواست شهروندان و همکاران از طریق دفتر ارتباط مردمی و کارکنان و سامانه ۱۴۷ پلیس پایتخت خبرداد.

رسیدگی به  ۲۱ هزار درخواست از طریق سامانه ۱۴۷

مشاور و رئیس دفتر فرمانده انتظامی تهران بزرگ از پاسخگویی به بیش از ۲۱ هزار درخواست شهروندان و همکاران از طریق دفتر ارتباط مردمی و کارکنان و سامانه ۱۴۷ پلیس پایتخت خبرداد.

به گزارش گروه حوادث و انتظامی آوای جامعه، سرهنگ رسول احمدی با اشاره به اینکه پاسخگویی به مطالبات، درخواست و پرسش های شهروندان گرانقدر را برای خود لازم و ضروری می دانیم، گفت: در ۱۱ ماهه سال جاری، تنها از طریق دفتر ارتباط مردمی و کارکنان و سامانه ۱۴۷ به بیش از ۲۱ هزار مورد درخواست کارکنان و شهروندان گرانقدر به صورت چهره به چهره و یا از طریق سامانه اداری رسیدگی شد.

وی با اشاره به اینکه با توجه به تاکید سردار رحیمی رئیس پلیس محترم پایتخت امانتداری، سرعت و دقت، سرلوحه کار ما در پاسخگویی به درخواست شهروندان و همکارانمان است، عنوان کرد : سامانه ۱۴۷ بصورت تلفنی، مکتوب و حضوری درخواست همکاران را دریافت می کند که در سال جاری ۷۹۴ مورد پیام صوتی به این سامانه دریافت و اقدامات لازم درباره پیگیری و پاسخگویی به آنها انجام شده است.

سرهنگ احمدی با اشاره به اینکه هیات رئیسه محترم و روسای پلیس های تخصصی همواره به صورت مستقیم پاسخگوی پرسش ها و درخواست مردم و همچنین همکارانمان هستند، افزود: در سال جاری هیات رئیسه و روسای پلیس های تخصصی فاتب پاسخگوی بیش از ۱۰ هزار مورد درخواست همکاران و شهروندانی بودندکه با سامانه ۱۴۷ تماس گرفته بودند.

رئیس دفتر و مشاور فرمانده انتظامی تهران بزرگ خاطر نشان کرد: سامانه های گوناگون از جمله سامانه ۱۹۷ و سامانه ۱۴۷ آماده دریافت و پاسخگویی به درخواست، پرسش ها و پیشنهاد های شهروندان گرامی و همچنین کارکنان محترم ناجا هستند ضمن اینکه همواره در مراسم مختلف، به صورت مستقیم و چهره به چهره پاسخگویی شهروندان هستند.

وی با اشاره به اینکه به فرموده امام حسین (ع) درخواست مردم از شما در حقیقت نعمت الهی است که باید با برآورده کردن آن شکر گذار این نعمت و فرصت باشیم، افزود: پاسخگویی به مردم را بر خود لازم و تکلیف می دانیم و همه تلاش خود را بکار می بندیم تا بتوانیم با رعایت سه اصل امانتداری، سرعت و دقت پاسخگوی درخواست و مطالبات آنان باشیم .

سرهنگ احمدی گفت: همه تلاش خود را بکار بسته ایم تا بتوانیم گره ای از مشکلات مردم و همکارانمان را از طریق دفتر ارتباطات مردمی و کارکنان بازکنیم و گوش شنوایی برای آنان باشیم.