خبر » سلامت » نبض جامعه » نیمکت
کد خبر : 37742
چهارشنبه - 11 اسفند 1400 - 11:27

برگزاری نهمین همایش قرآن، عترت و سلامت ویژه جامعه پزشکی

نهمین همایش قرآن، عترت و سلامت ویژه جامعه پزشکی ۱۲ و ۱۳ اسفندماه در دانشکده علوم پزشکی تهران برگزار می‌شود.

برگزاری نهمین همایش قرآن، عترت و سلامت ویژه جامعه پزشکی

نهمین همایش قرآن، عترت و سلامت ویژه جامعه پزشکی ۱۲ و ۱۳ اسفندماه در دانشکده علوم پزشکی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگی آوای جامعه، نهمین همایش قرآن، عترت و سلامت ویژه جامعه پزشکی با موضوع «قرآن و عترت، محور تحول معنوی جامعه پزشکی» به همت فرهنگستان علوم پزشکی و همکاری دانشگاه علوم پزشکی تهران در روزهای ۱۲ و ۱۳ اسفندماه در محل آمفی‌ تئاتر ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می‌شود.

مراسم افتتاحیه این همایش روز پنج‌شنبه از ساعت ۸ با سخنرانی مدیران و شخصیت‌های عالی رتبه نظام سلامت کشور و چهره‌های ممتاز قرآنی جامعه پزشکی آغاز و در ادامه از پرچم متبرک اعتاب مقدسه حرم حضرت علی(ع) و امام حسین(ع) رونمایی می‌شود. تقدیر از خانواده‌های شهدای مدافع سلامت نیز بخشی از برنامه صبح این همایش است.

در ادامه این همایش، نشست‌های تخصصی «جامعه پزشکی، تحول قرآنی شاخص‌ها و معیارها»؛ «تعهد حرفه‌ای از دیدگاه قرآن و عترت» و «مصادیق تحول قرآنی و معنوی در جامعه پزشکی» برگزار می‌شود.

برگزاری محفل انس با قرآن کریم در مسجد دانشگاه تهران با حضور قاریان ممتاز جامعه پزشکی و سخنرانی کارشناسان برجسته قرآنی کشور پایان بخش اولین روز از نهمین همایش قرآن، عترت و سلامت است.

روز جمعه ۱۳ اسفندماه نیز این همایش با سخنرانی سیدمحسن موسوی‌بلده با موضوع «جایگاه تلاوت قرآن کریم در تحول معنوی جامعه پزشکی»، محمود عیسوی با موضوع «نقش آموزه‌های قرآن و عترت در تحول حوزه‌های بهداشت و درمان»، زهرا کرباسی با موضوع «جایگاه دعا و توسل در ارتقای معنوی جامعه پزشکی»، سپیده امیدواری با موضوع «مفاهیم سلامت در قرآن کریم»، ناصر سیم فروش با موضوع «طرح انطباق، بایدها و نبایدها» و محمدحسین نیکنام با موضوع «آموزه‌هایی از قران و عترت و تأثیرات آن در ارتقای عملکرد جامعه پزشکی» ادامه پیدا کرده و مراسم اختتامیه نیز پس از پایان سخنرانی‌ها برگزار می‌شود.

برای شرکت در این همایش می‌توانید به صورت حضوری به دانشکده علوم پزشکی تهران مراجعه و یا از لینک شرکت در همایش به نشانی https://www.skyroom.online/ch/farhangestan/qoranvaetrat استفاده کنید.