خبر
کد خبر : 37740
چهارشنبه - 11 اسفند 1400 - 11:30

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون قوه قضائیه

آزمون (جذب عمومی) تصدی منصب قضای قوه قضائیه صبح روز جمعه مورخ ۱۳ اسفند در ۲۰ مرکز استان برگزار می‌شود.

سازمان سنجش با صدور اطلاعیه‌ای از دریافت کارت ورود به جلسه آزمون جذب عمومی قوه قضائیه در ۱۰ اسفند خبر داد.

به گزارش گروه حقوقی و قضائی آوای جامعه ، آزمون (جذب عمومی) تصدی منصب قضای قوه قضائیه صبح روز جمعه مورخ ۱۳ اسفند در ۲۰ مرکز استان برگزار می‌شود.

کارت شرکت در آزمون متقاضیان از روز سه شنبه ۱۰ اسفند برای مشاهده و پرینت در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار می گیرد.

متقاضیان برای حضور در جلسه آزمون باید در تاریخ تعیین شده به درگاه اطلاع رسانی مذکور مراجعه و با وارد کردن اطلاعات نام نویسی (شماره پرونده، نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و …) خود برای مشاهده و تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام و بر اساس آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

چنانچه متقاضی به دلیل در اختیار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره داوطلبی، پرونده و یا کدپیگیری مورد نیاز، موفق به پرینت کارت شرکت در آزمون خود نمی‌شود، لازم است بر اساس اطلاعیه پرینت کارت به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه‌ رفع نقص حوزه مربوطه (به شرح جدول شماره ۲) مراجعه و برای دریافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده، داوطلبی و یا کد پیگیری نام نویسی، اقدام کند.

*درباره مندرجات کارت شرکت در آزمون چنانچه مغایرتی مشاهده شد، متقاضیان لازم است به شرح زیر اقدام کنند:

۱ ـ با توجه به اطلاعات مندرج روی کارت شرکت در آزمون، چنانچه متقاضیان مغایرتی در اطلاعات مندرج در بند‌های ۱، ۲، ۴، ۵، ۶، ۷، ۸، ۹، ۱۰، ۱۱، ۱۲ و ۱۳ (شامل نام خانوادگی، نام، شماره شناسنامه، کد ملی، تاریخ تولد، مذهب، سهمیه ایثارگران، عنوان رشته تحصیلی، تاریخ فارغ التحصیلی، آخرین مقطع تحصیلی، وضعیت تحصیلات تکمیلی و معدل) مندرج در کارت شرکت در آزمون مشاهده کردند، لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور حداکثر تا تاریخ ۱۳ اسفند منحصراً به درگاه اطلاع رسانی این سازمان مراجعه و با ورود به قسمت ویرایش اطلاعات نسبت به اصلاح موارد اقدام کنند و در صورتی که نسبت به بند ۳ (جنس) تفاوتی مشاهده کردند، ضروری است مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه‌ رفع نقص حوزه مربوطه (به شرح جدول شماره ۲) مراجعه کنند.

۲- چنانچه کارت شرکت در آزمون متقاضی فاقد عکس بوده و یا عکس روی کارت وی دارای اشکالاتی از جمله: فاقد مهر، واضح نبودن عکس و یا اشتباه عکس است؛ باید ضمن همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، ۲ قطعه عکس ۴×۳ و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه‌ رفع نقص حوزه مربوطه تا روز قبل از برگزاری آزمون مراجعه کرده و موضوع را پیگیری کنند تا مشکل برطرف شود. در غیر این صورت فرد به عنوان متخلف تلقی می‌شود.

همچنین سایر اطلاعات مندرج روی کارت شرکت در آزمون هر متقاضی بر اساس اطلاعات مندرج در تقاضانامه نام نویسی که توسط خود متقاضی تکمیل شده، در نظر گرفته شده است.

یادآوری: متقاضیان برای آگاهی بیشتر از ضوابط آزمون و اطلاعات لازم درباره دفترچه‌های سوال از برگ راهنمای شرکت در آزمون که در درگاه اطلاع رسانی این سازمان قرار دارد پرینت تهیه و نسبت به مطالعه دقیق آن اقدام کنند.

نماینده سازمان سنجش در روز پنجشنبه ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ صبح از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲:۰۰ و بعدازظهر از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۱۷:۰۰ در باجه‌ رفع نقص حوزه مربوطه مستقر خواهد شد.

متقاضیانی که بر اساس توضیحات بند «ب» ملزم به مراجعه به نماینده رفع نقص کارت سازمان می‌شوند، باید در زمان اعلام شده با توجه به شهر محل برگزاری آزمون به شرح جدول شماره ۱، به آدرس و محل تشکیل باجه رفع نقص کارت شرکت در آزمون هر شهر در جدول شماره ۲ مراجعه کنند.