آوای شهر » خبر » نبض جامعه
کد خبر : 36911
جمعه - 15 بهمن 1400 - 20:31

اجرای طرح‌های ویژه ترافیکی در گردشگاه دارالمومنین تهران

رئیس پلیس راهور منطقه ۱۴ تهران از اجرای طرح‌های ویژه ترافیکی برای تسهیل در تردد خودروها با توجه به درخواست‌های شهروندان و ساکنان میدان چهارصد دستگاه خبر داد.

اجرای طرح‌های ویژه ترافیکی در گردشگاه دارالمومنین تهران

رئیس پلیس راهور منطقه ۱۴ تهران از اجرای طرح‌های ویژه ترافیکی برای تسهیل در تردد خودروها با توجه به درخواست‌های شهروندان و ساکنان میدان چهارصد دستگاه خبر داد.

سرهنگ صفر عبادی در گفت وگو با خبرنگار شهری «آوای جامعه» با بیان این مطلب افزود: با توجه به درخواست‌های شهروندان و ساکنان میدان چهارصد دستگاه در منطقه ۱۴ تهران براساس برنامه ریزی های انجام شده طرح‌های ویژه‌ای با هماهنگی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه و شهرداری ناحیه یک به اجرا درآمد و این طرح‌ها در مراحل گوناگون اجرایی خواهد شد.

بنا بر اظهارات رئیس پلیس راهور منطقه ۱۴ تهران، یکی از مشکلات اصلی ترافیک در محله چهارصد دستگاه تهران، نبود پارکینگ و همچنین کمبود جای پارک است که این موضوع باعث شده است با توجه به نزدیکی این میدان به ایستگاه مترو و همچنین پایانه تاکسیرانی، تعدادی از شهروندانی که قصد استفاده از حمل و نقل عمومی را دارند خودروهای خود را در این میدان پارک کنند و این دلیل به وجود آمدن  برخی مشکلات ترافیکی است.

به گفته وی طرح‌های ویژه برای روان سازی ترافیک در این میدان در حال اجرا است و گشت‌های پلیس راهور به صورت مستمر و متناوب با رصد دقیق وضعیت ترافیکی میدان، نسبت به تسهیل و همچنین روان‌سازی ترافیک اقدام خواهند کرد.

عبادی خاطرنشان کرد: روان سازی ترافیک با انسداد بخش هایی از محل دوربرگردان میدان به سمت خیابان پیروزی برای جلوگیری از پارک های غیر مجاز و مزاحم در روزهای گذشته انجام شده است و براساس هماهنگی های انجام شده در روزهای آینده علائم هشداری و اطلاع رسانی راهنمایی و رانندگی برای نظم دهی بیشتر به وضعیت پارک خودرو ها در بخش هایی از محله چهارصد دستگاه نصب خواهد شد.

گفتنی است در ماه‌های گذشته موضوعات مرتبط با ترافیک شدید و سنگین در محله چهارصددستگاه تهران به عنوان یکی از دغدغه‌ها و مطالبات شهروندان و ساکنان این میدان از سوی خبرنگاران گروه شهری آوای جامعه از سازمان‌های مرتبط پیگیری شد ودر این باره تصاویر و فیلم های گوناگونی از وضعیت این میدان برای گروه پیگیری این رسانه از سوی شهروندان ارسال شده بود که براساس مشاهده میدانی خبرنگاران و پیگیری های به عمل آمده از سازمان های مربوطه بخشی از طرح های روان سازی ترافیک در این میدان اجرایی شده است.

 

 **********

*اجرای بخش هایی از طرح روان سازی ترافیک در میدان چهارصد دستگاه