آوای شهر » خبر » نبض جامعه
کد خبر : 36761
شنبه - 9 بهمن 1400 - 14:20

اجرای طرح «پرچم افتخار» در دهه فجر

سازمان زیباسازی شهر تهران، درهمکاری با شبکه سوم سیما و سازمان تبلیغات اسلامی، طرح «پرچم افتخار» را در دهه فجر اجرا می‌کند.

اجرای طرح «پرچم افتخار» در دهه فجر

همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، به فرمان رهبر انقلاب، همه شهرهای کشورمان به پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران مزین می‌شوند.

به گزارش گروه شهری آوای جامعه، سازمان زیباسازی شهر تهران، درهمکاری با شبکه سوم سیما و سازمان تبلیغات اسلامی، طرح «پرچم افتخار» را در دهه فجر اجرا می‌کند.

در این طرح، همه مردم می‌توانند با ارسال عدد ۱ به شماره ۳۰۰۰۲۱۲ برای نصب پرچم‌ ایران بر سردر خانه‌هایشان درخواست بدهند، تصاویر نصب پرچم بر سردر خانه‌ها، مغازه‌ها و اماکن عمومی، در فضای مجازی، با هشتگ پرچم_افتخار منتشر خواهد شد.

رضا صیادی، مدیر عامل سازمان زیباسازی شهر‌ تهران، همچنین از اجرای طرح بزرگ «سرود افتخار» در ۵۰ نقطه تهران و هزار نقطه در سراسر کشور خبر داد. در این طرح، سرودهای مردمی به‌صورت ارتباط زنده در سیمای ملی پخش خواهد شد.

اکران طرح‌های پرچم افتخار در همه بیلبوردهای فرهنگی تهران، پخش روزانه پنج ساعت برنامه از رسانه ملی، نصب بیش از ۲۰۰ هزار پرچم در معابر عمومی شهر، احداث پارک پرچم و نصب بیش از ۲۵۰ ابرپرچم در پایتخت، از مهم‌ترین برنامه‌های این‌ پویش ملی است.