خبر » نبض جامعه » نیمکت
کد خبر : 36673
سه شنبه - 5 بهمن 1400 - 13:23

برگزاری پنجمین همایش آموزش محیط زیست دانشگاه پیام نور

پنجمین همایش ملی آموزش محیط زیست دانشگاه پیام نور فردا ۶ بهمن ماه به صورت آنلاین و از طریق لینک www.eeconf.ir برگزار می شود.

برگزاری پنجمین همایش آموزش محیط زیست دانشگاه پیام نور

پنجمین همایش ملی آموزش محیط زیست دانشگاه پیام نور فردا ۶ بهمن ماه به صورت آنلاین و از طریق لینک www.eeconf.ir برگزار می شود.

به گزارش گروه دانشگاه آوای جامعه، سید محمد شبیری دبیر همایش با اعلام این خبر افزود: دانشگاه پیام نور برای پنجمین سال متوالی این همایش را با هدف اشاعه آموزش الکترونیکی و در راستای انجام رسالت دانشگاه پیام نور در تبدیل‌شدن به قطب آموزش‌های الکترونیکی و ترکیبی بر اساس برنامه ششم توسعه، دستیابی به شاخص‌های مدیریت سبز دانشگاهی، کاهش هزینه‌ها و البته رعایت پروتکل‌های مربوط به پاندمی کرونا با بهره‌گیری از ظرفیت‌های الکترونیک خود برگزار می کند و همچون گذشته در توسعه فرهنگ محیط‌زیستی اهتمام می‌ورزد.

وی محورهای اصلی همایش را شامل آموزش محیط زیست و مدیریت آب و پساب، آموزش محیط زیست و مخاطرات محیط زیستی، آموزش محیط زیست و مدیریت مصرف پایدار، آموزش محیط زیست و فلسفه تعلیم و تربیت، آموزش محیط زیست و روانشناسی محیطی، آموزش محیط زیست و فناوری‌های نوین، آموزش محیط زیست و پاندمی کووید ۱۹، آموزش محیط زیست و مدیریت پسماند، آموزش محیط زیست و جامعه شناسی،آموزش محیط زیست و پیشرفت پایدار،آموزش محیط زیست و مدیریت سبز، آموزش محیط زیست و حقوق عامه وآموزش محیط زیست و ادیان عنوان کرد.

شبیری با اشاره به مقالات ارسالی اظهار داشت : ۷۵ مقاله به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که از این تعداد ۱۷ مقاله به صورت سخنرانی و ۲۵ مقاله به صورت پوستر ارائه می شود.

دبیر همایش گفت: این همایش دارای ۳ پنل ارائه مقالات و ۹ نشست علمی با موضوعات دین و محیط زیست، آموزش محیط زیست و حقوق شهروندی، آموزش محیط زیست و بازتاب زبانی – اجتماعی خودمداری انسان در قبال جانوران، آموزش محیط زیست و روان شناسی محیط زیست، آموزش محیط زیست و مدیریت یکپارچه منابع آب ایران، آموزش محیط زیست و آموزش و پرورش تطبیقی و آموزش محیط زیست و زبان شناسی است.