آوای شهر » خبر
کد خبر : 36110
پنجشنبه - 16 دی 1400 - 14:59

روضه نمایش «بانوی بی نشان» روی صحنه اجرا رفت

چند شب است که اجرای روضه نمایش « بانوی بی نشان» به همت بسیج مسجد جابری در منطقه ۱۴ تهران آغاز شده است و این مراسم با استقبال علاقه مندان و ارادت مندان به خاندان اهل بیت همراه بوده است.

روضه نمایش «بانوی بی نشان» روی صحنه اجرا رفت

چند شب است که اجرای روضه نمایش « بانوی بی نشان» به همت بسیج مسجد جابری در منطقه ۱۴ تهران آغاز شده و این مراسم با استقبال علاقه مندان و ارادتمندان به خاندان اهل بیت همراه بوده است.

به گزارش خبرنگار گروه شهری آوای جامعه، روضه نمایش «بانوی بی نشان» توسط تعدادی از هنرمندان و هنروران جوان چند سالی است همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا (س) به همت بسیج مسجد جابری اجرا می شود و مراسم آیینی سنتی سمنو پزان و عزاداری هم از دیگر برنامه های این مراسم است.

برپایه این گزارش ، امسال با توجه به تقارن ایام شهادت حضرت زهرا (س) با دومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی ویژه برنامه ای هم علاوه بر برنامه های هر سال هر شب در محل برگزاری مراسم اجرا می شود.

روضه نمایش «بانوی بی نشان» تلاش دارد تا با استفاده هنرهای نمایش مذهبی و آیینی و جلوه های سمعی و بصری مقطعی از تاریخ اسلام در زمان زندگانی حضرت زهرا (س) را روایت کند.

گفتنی است، روضه نمایش «بانوی بی نشان» تا ۱۶ دی ماه هر شب پس از نماز مغرب و عشا در نشانی خیابان پیروزی ، خیابان شکوفه ، ابتدای خیابان شهیدین نورصالحی ، جنب مدرسه امام حسین (ع) اجرا می شود.

 

*******************

 

 

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید