خبر » نبض جامعه » نیمکت
کد خبر : 35528
سه شنبه - 30 آذر 1400 - 23:24

برگزاری مسابقات سراسری قرآن در بخش بانوان

چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن در بخش بانوان، از سه شنبه ۳۰ آذرماه، آغاز شده و سوم دی ماه به پایان می‌رسد.

برگزاری مسابقات سراسری قرآن در بخش بانوان

چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن در بخش بانوان، از سه شنبه ۳۰ آذرماه، آغاز شده و سوم دی ماه به پایان می‌رسد.

به گزارش گروه فرهنگی آوای جامعه، مسابقات سراسری قرآن در بخش بانوان از ۳۰ آذرماه آغاز شده است. در این روز شرکت‌کنندگان در دو رشته در حضور هیئت داوران به رقابت پرداختند .

در مسابقات بانوان، ۱۰ شرکت کننده در رشته ترتیل و ۱۰ شرکت کننده در رشته دعاخوانی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

برپایه این گزارش ، ندا مرادی از تهران، منصوره آقاحسنی از سمنان، راضیه رحیمی از مازندران، مهناز جبارزاده از اردبیل، عادله شیخی از مرکزی، الناز همتی از تهران، خدیجه دیاری از قم، فهیمه اصغرزاده از کرمان ، نرجس شریف زادگان از بوشهر و نزیهه جنامی از خوزستان، شرکت کنندگان در رشته ترتیل قرآن کریم در روز اول چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن در بخش بانوان بودند.

بخش دوم مسابقات  در رشته دعاخوانی برگزار شد و زینب حاجیان حسین آبادی از اصفهان، سیده خدیجه تقوی از سمنان، مریم هوشیاری از گلستان، عصمت پیرمرادی از خوزستان، لیلا محمدی از اردبیل، طاهره ایرانی از کرمانشاه، بنت الهدی شایق از خراسان رضوی، هاجر خورشیدی از گیلان، مریم سهیلی از اصفهان، زهرا محمدی از البرز در این رشته با یکدیگر به رقابت پرداختند.

هریک از شرکت کنندگان ۶ دقیقه فرصت اجرا داشتند و داوری این بخش توسط فهیمه ایزدی و معصومه حسن خانی، از اساتید دعاخوانی انجام شد.

همچنین ، ایمان صحاف، به عنوان سرگروه هیئت داوران، وجیهه شیخ فرشی به عنوان ناظر، فهیمه گلپایگانی و سیده فاطمه میرزایی در رشته وقف و ابتدا، سمیه هیبتیان و هاله فیروزی در رشته لحن، اعظم اسکندری و مرضیه دیانی در رشته تجوید، پرنیان عصابخش و صدیقه بارانی در رشته لحن، فهیمه ایزدی و معصومه حسن خانی در رشته دعاخوانی، اجرای شرکت کنندگان در روز اول چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن را در بخش بانوان داوری کردند.