خبر » زنان و جوانان » نبض جامعه
کد خبر : 34576
شنبه - 6 آذر 1400 - 08:00

نشست علمی «خانواده، جمعیت و فرزندآوری»

نشست علمی «خانواده، جمعیت و فرزندآوری؛ سیاست‌های ایستا و تحولات روزآمد» با سخنرانی اساتید حوزه و دانشگاه برگزار می‌شود.

نشست علمی «خانواده، جمعیت و فرزندآوری»

نشست علمی «خانواده، جمعیت و فرزندآوری؛ سیاست‌های ایستا و تحولات روزآمد» با سخنرانی اساتید حوزه و دانشگاه برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، پژوهشکده مطالعات زن و خانواده با همکاری دانشکده زن و خانواده دانشگاه ادیان و مذاهب، نشست علمی «خانواده، جمعیت و فرزندآوری، سیاست‌های ایستا و تحولات روزآمد» را برگزار می‌کند.

خدیجه برزگر، معاون پژوهشی پژوهشکده مطالعات زن و خانواده با اعلام خبر برگزاری نشست علمی «خانواده، جمعیت و فرزندآوری؛ سیاست‌های ایستا و تحولات روزآمد» گفت: پیرو سیاست‌های ابلاغی  رهبر انقلاب در موضوع جمعیت، همچنین اهمیت و جایگاه خانواده در انتظام اجتماعی، موضوع فرزندآوری به عنوان محور مشترک در موضوع خانواده و جمعیت اهمیت ویژه‌ای پیدا کرده است.

برزگر افزود: بر همین اساس، پژوهشکده مطالعات زن و خانواده مجموعه نشست‌هایی را در دستور کار پژوهشی خود قرار داده است و با بررسی و تصویب موضوعات پیشنهادی نشست‌ها و اساتید ارائه‌دهنده در شورای پژوهشی، اولین نشست علمی با عنوان «خانواده، جمعیت و فرزندآوری؛ سیاستهای ایستا و تحولات روزآمد» روز شنبه مورخ ۶ آذر ۱۴۰۰ با حضور اساتید و کارشناسان این حوزه برگزار خواهد شد.

معاون پژوهشی پژوهشکده مطالعات زن و خانواده خاطرنشان کرد: در این نشست علمی، آقایان حجت‌الاسلام  آقای محمدرضا زیبایی‌نژاد رئیس پژوهشکده زن و خانواده، امیرحسین بانکی‌پور، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی و رسول صادقی، دانشیار گروه جمعیت‌شناسی دانشگاه تهران و رئیس موسسه مطالعات جمعیتی کشور به ایراد سخن خواهند پرداخت.

خدیجه برزگر تصریح کرد: این نشست، با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی به‌صورت حضوری و مجازی در تالار امام موسی صدر دانشگاه ادیان و مذاهب برگزار خواهد شد.

گفتنی است، دبیری علمی این نشست را خدیجه برزگر عضو هیئت علمی دانشگاه ادیان و مذاهب عهده‌دار خواهند بود. علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در این نشست‌ علمی از طریق این لینک و وارد نمودن رمز ۲۲ اقدام کنند.