آوای شهر » خبر » نبض جامعه
کد خبر : 3339
شنبه - 4 آبان 1398 - 15:01

اکران طرح های فرهنگی “خاندان رحمت” در سطح شهر

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: در آستانه رحلت حضرت رسول (ص)، شهادت امام حسن مجتبی(علیه السلام) و امام رضا(علیه السلام) طرح هایی در سطح شهر با عنوان “خاندان رحمت”نصب می شوند.

اکران طرح های فرهنگی “خاندان رحمت” در سطح شهر

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: در آستانه رحلت حضرت رسول (ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) طرح هایی در سطح شهر با عنوان “خاندان رحمت”نصب می شوند.

به گزارش گروه شهری آوای جامعه، برزین ضرغامی، مدیرعامل این سازمان درباره اکران های فرهنگی در روزهای پایانی ماه صفر، افزود: در آستانه رحلت حضرت رسول (ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا (ع) وطرح هایی در سطح شهر نصب می شوند که سعی شده در این مناسبت ها بیشتر از فرمایشات پیامبر اکرم، کریم اهل بین و ثامن الحجج استفاده شود.

ضرغامی بیان کرد: احادیثی انتخاب کردیم که برای جامعه امروزی کاربردی تر است و اثرگذاری بیشتری دارند. این احادیث درباره راستگویی، صله رحم، خوش اخلاقی، گذشت، بخشش و … است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران ادامه داد: ما سعی کردیم در سه سطح مختلف که شامل خوشنویسی، طراحی گرافیک برای اسامی بزرگان و تصاویری مانند حرم ها که مردم با آن انس دارند، طرح ها را اکران کنیم.

ضرغامی تاکید کرد: عنوان این اکران ها “خاندان رحمت” است زیرا با این عنوان میهمان خوان کرم پیشوایان دینی می شویم. این طرح ها از دوم آبان ماه سال جاری تا پایان صفر در کل سطح شهر اکران می شوند.

ضرغامی در پایان گفت: بیش از ۲۰ طرح در سطح شهر اکران می شوند و این موضوع هر ساله اتفاق می افتد و این اکران ها در سال های آینده هم ادامه دار خواهد بود.