آژیر » پیام مردمی » خبر » نبض جامعه
کد خبر : 32259
شنبه - 27 شهریور 1400 - 14:22

اجرای طرح ضربتی پاکسازی میدان «چهارصد دستگاه»

همزمان با درخواست های شهروندان و ساکنان میدان چهارصد دستگاه تهران، عملیات ضربتی شبانه پاکسازی میدان چهارصد دستگاه، بوستان و خیابان های اطراف این میدان از معتادان متجاهر و اراذل و اوباش توسط عوامل کلانتری ۱۱۰ شهدا انجام شد.

اجرای طرح ضربتی پاکسازی میدان «چهارصد دستگاه»

همزمان با درخواست های شهروندان و ساکنان میدان چهارصد دستگاه واقع در منطقه ۱۴ تهران و پیام های متعدد و گوناگون ارسالی به سامانه پیامگیر «آوای جامعه» پس از پیگیری های لازم و اطلاع رسانی در این زمینه به سازمان های مربوطه ،   عملیات ضربتی شبانه پاکسازی میدان چهارصد دستگاه ، بوستان و خیابان های اطراف این میدان از معتادان متجاهر و اراذل و اوباش توسط عوامل کلانتری ۱۱۰ شهدا انجام شد.

به گزارش خبرنگار انتظامی آوای جامعه، با توجه به درخواست های شهروندان و ساکنان محله چهارصد دستگاه مبنی بر تجمع افراد معتاد و ولگرد و تعدادی از اراذل و اوباش در داخل میدان و پارک چهارصد دستگاه، طرح ضربتی پاکسازی این میدان توسط ماموران کلانتری ۱۱۰ شهدا انجام و تعدادی افراد ولگرد و معتاد دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

برپایه این گزارش، سرهنگ رضا حیدری رئیس کلانتری ۱۱۰ شهدا، در حاشیه این طرح ضمن گفت وگو با تعدادی از شهروندان، از رصد دقیق و مداوم وضعیت منطقه توسط گشت های موتوری و خودرویی کلانتری خبر داد و گفت: اجرای طرح های ضربتی پاکسازی محیط های شهری و بوستان ها در سطح حوزه استحفاظی این کلانتری در دستور کار قرار دارد و با جدیت دنبال می شود.

**********

 

************

پیوست خبری شماره ۱، ادامه پیگیری های«آوای جامعه» از شهرداری منطقه ۱۴ درباره تامین روشنایی میدان چهارصد دستگاه

برای مشاهده روی لینک زیر کلیک کنید

تامین روشنایی بخشی از گردشگاه «چهارصد دستگاه

 

*************

*هشدار : برداشت و نقل مطالب اختصاصی سایت” آوای جامعه” بدون ذکر منبع مجاز نیست و در صورت مشاهده نه تنها پیگرد قانونی دارد ، بلکه از طریق شبکه های اجتماعی هم به مخاطبان به صورت گسترده  اطلاع رسانی می شود ( از اینکه این موضوع را رعایت می کنید متشکریم)