آوای شهر » خبر
کد خبر : 3033
یکشنبه - 28 مهر 1398 - 12:11

پیش بینی کاهش قیمت انواع میوه

با توجه به پیش‌بینی‌های صورت گرفته از سوی مراجع مربوطه در باره افزایش ۲۰ درصدی تولید، انتظار می‌رود شاهد کاهش قیمت‌ انواع میوه باشیم.

پیش بینی کاهش قیمت انواع میوه

شهردار شب تهران، از پاکسازی نهایی مسیر ۱۷ کیلومتری پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی (ع) بازدید کرد و گفت: با اهتمام مدیریت شهری و تلاش بی وقفه نیروهای خدمات شهری، مسیر ۱۷ کیلومتری پیاده روی جاماندگان اربعین که روز گذشته میزبان انبوه عاشقان سرور و سالار شهیدان بود، ساعاتی بعد از مراسم پیاده روی به صورت کامل پاکسازی شد.

به گزارش گروه شهری آوای جامعه، سید سعید راد با اشاره به اینکه در آماده‌سازی و پاکسازی مسیرهای پنج‌گانه پیاده روی جاماندگان، شهرداری‌های اغلب مناطق و نیروهای خدماتی آنها مشارکت داشتند، افزود: در محور میدان امام حسین (ع) تا شهر ری، نیروهای مناطق ۷، ۱۲، ۱۶ و ۲۰ بیشترین تلاش را برای پاکسازی مسیر در کمترین زمان ممکن به عمل آوردند.

وی که در بازدید میدانی خود، روند توزیع میوه در میدان مرکزی میوه و تره بار که بخش اعظم آن در ساعات شب انجام می‌شود را مورد سرکشی قرار داد و ضمن گفت‌وگو با فروشندگان و خریداران این مرکز عمده‌فروشی میوه، از نظرات آنها درباره وضعیت بازار خرید و فروش عمده انواع میوه و محصولات فرنگی مطلع شد.

راد با بیان اینکه امسال با توجه به وضعیت مناسب اقلیمی و بارندگی‌های فراوان، خوشبختانه شاهد فراوانی فرآورده‌های کشاورزی در سطح کشور هستیم، تصریح کرد: با توجه به پیش‌بینی‌های صورت گرفته از سوی مراجع مربوطه در خصوص افزایش ۲۰ درصدی تولید، انتظار می‌رود شاهد کاهش قیمت‌ انواع میوه باشیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار در پایان خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را به عمل آورده‌ایم تا با متعادل نگه داشتن قیمت‌ها، نسبت به عرضه انواع میوه و محصولات فرنگی در میادین میوه و تره بار و حفظ این فرآورده‌های سالم و مغذی در سبد خرید خانواده‌ها اقدام کنیم و بر همین اساس، در حال حاضر قیمت میوه در این مراکز به طور متوسط ۴۶ درصد از میانگین قیمت‌های سطح شهر ارزان‌تر است.