خبر » نبض جامعه
کد خبر : 29767
جمعه - 18 تیر 1400 - 07:30

تاکید بر حمایت سازمان اوقاف از شرکت‌های دانش بنیان

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در نشست شورای معاونان بنیاد توسعه و عمران موقوفات کشور بر همکاری و پشتیبانی این مجموعه از شرکت‌های دانش‌بنیان تاکید کرد .

تاکید بر حمایت سازمان اوقاف از شرکت‌های دانش بنیان

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در نشست شورای معاونان بنیاد توسعه و عمران موقوفات کشور بر همکاری و پشتیبانی این مجموعه از شرکت‌های دانش‌ بنیان تاکید کرد .

به گزارش گروه فرهنگی آوای جامعه  ،حجت‌الاسلام سید مهدی خاموشی، در نشست شورای معاونین بنیاد توسعه و عمران موقوفات کشور گفت: این مجموعه ظرفیت مناسبی دارد و باید نسبت به توسعه زنجیره‌های دامپروری، کشاورزی، آبخیزداری، داروهای گیاهی و همچنین ورود به حوزه‌های کاشت درختان برای چوب و صنایع تبدیلی به چرخه تولید کشور اقدام کند.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد بنیاد توسعه و عمران موقوفات کشور، اظهار داشت: این مجموعه ظرفیت مناسبی دارد و باید نسبت به توسعه زنجیره‌های دامپروری، کشاورزی، آبخیزداری، داروهای گیاهی و همچنین ورود به حوزه‌های کاشت درختان جهت چوب و صنایع تبدیلی به چرخه تولید کشور اقدام کند.

حجت‌الاسلام خاموشی با تاکید بر همکاری و پشتیبانی بنیاد توسعه و عمران موقوفات کشور از شرکت‌های دانش‌ بنیان، افزود: این پشتیبانی باعث هم‌افزایی و تولید علم برای پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی خواهد شد.

وی با تاکید بر پشتیبانی حداکثری سازمان اوقاف و امور خیریه از فعالیت‌های بنیاد توسعه و عمران موقوفات کشور، گفت: مشکلات و موانعی که نیاز به پیگیری دارد، مطرح شود تا هرچه سریع‌تر درباره رفع این موانع، اقدامات لازم انجام گیرد.

گفتنی است، در ابتدای این جلسه سهیل بیگدلی مدیرعامل بنیاد توسعه و عمران موقوفات کشور گزارش جامعی از عملکرد سه ساله و همچنین برنامه و سیاست‌های جدید این مجموعه را ارائه کرد.