آژیر » خبر » نبض جامعه
کد خبر : 29700
چهارشنبه - 16 تیر 1400 - 08:15

دستگیری هزار و ۱۱ نفر سارق در طرح رعد پلیس

فرمانده انتظامی پایتخت از دستگیری هزار و ۱۱ نفر ازسارقان و مجرمان خبر داد.

دستگیری هزار و ۱۱ نفر سارق در طرح رعد پلیس

فرمانده انتظامی پایتخت از دستگیری هزار و ۱۱ نفر ازسارقان و مجرمان خبر داد.

به گزارش گروه حوادث و انتظامی آوای جامعه، سردار حسین رحیمی  در حاشیه اجرای طرح رعد پلیس پیشگیری و طرح کاشف پلیس آگاهی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تلاش همکارانم در مجموعه پلیس پیشگیری و اجرای ۲۶۰ حکم در این مرحله از طرح رعد ۷۳۶ نفر دستگیر و ۴۵ باند که اقدام به سرقت می‌کردند، شناسایی و منهدم شدند.

سردار رحیمی با بیان اینکه در طرح رعد بیش از چهار هزار و ۳۸۴ فقره از اموال کشف و ۷۰۲ پرونده سرقت بسته شد، ارزش اموال مکشوفه را ۳۵ میلیارد تومان اعلام و خاطرنشان کرد: ۵۰ کیلوگرم مواد مخدر نیز در این مرحله از طرح رعد کشف شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ به نتایج طرح کاشف اشاره و تصریح کرد:با تلاش همکارانم در مجموعه پلیس آگاهی و اجرای طرح کاشف ۲۷۵ سارق سابقه دار و حرفه‌ای که در جرایمی همچون سرقت مسلحانه، تجاوز به عنف، قتل دست داشتند شناسایی و دستگیر شدند، دستگیرشدگان در قالب ۷۵ باند فعالیت داشته که ۲۵۳۷ قلم اموال سرقتی از آنها کشف شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: این سلسله طرح‌ها با هدف افزایش امنیت و آرامش شهروندان با جدیت توسط پلیس‌های تخصصی تهران بزرگ به صورت مستمر اجرا شده و پلیس با مجرمان برخورد قاطع خواهد داشت.