آوای شهر » خبر » نبض جامعه
کد خبر : 29575
شنبه - 12 تیر 1400 - 07:00

جزئیات پرداخت وام به رانندگان تاکسی‌ تهران

رانندگان تاکسی به پروتال خدمات الکترونیک تاکسیرانان به نشانی https://b۲n.ir/x۹۳۲۷۱ مراجعه و ثبت نام کرده و پس از دریافت‌نامه می‌توانند به بانک مراجعه و وام تعمیرات را دریافت کنند.

جزئیات پرداخت وام به رانندگان تاکسی‌ تهران

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران از پزداخت وام جدید به رانندگان تاکسی‌های تهران خبر داد.

به گزارش گروه شهری آوای جامعه، محمد روشنی درباره  وام بانکی رانندگان تاکسی شهر تهران گفت : با انجام هماهنگی‌های لازم با شبکه بانکی و مساعدت‌های معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران  وام ۱۰ میلیونی به تاکسی‌ها پژو، اریو و تویوتا و وام ۲۰ میلیونی به ون ها با سود ۴ درصد به منظور تعمیرات داده می‌شود.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران در باره اینکه رانندگان چطور می‌توانند این وام را دریافت کنند، تصریح کرد: رانندگان تاکسی به پروتال خدمات الکترونیک تاکسیرانان به نشانی https://b۲n.ir/x۹۳۲۷۱ مراجعه و ثبت نام کرده و بعد از دریافت‌نامه می‌توانند به بانک مراجعه و وام تعمیرات را دریافت کنند.

وی تاکید کرد : رفاه حال رانندگان تاکسی در اولویت بوده و برای این منظور اقداماتی انجام شده است، برای مثال بیمه رانندگان تاکسی پس از ۵ سال توقف دوباره از سر گرفته شد و در این زمینه سازمان تأمین اجتماعی همکاری لازم را داشت.

روشنی ضمن اشاره به اینکه نباید موضوع کرونا ویروس را فراموش کنیم، گفت: همچنان پیگیر این هستیم که تاکسیرانان در اولویت دریافت واکسن کرونا قرار گیرند و نامه نگاری‌های هم در این باره انجام شده است.