آوای شهر » خبر » نبض جامعه
کد خبر : 29261
جمعه - 4 تیر 1400 - 09:00

هشدار درباره تبلیغات برخی فروشگاه های آنلاین

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار گفت: سوء استفاده از نام و برند این سازمان از نظر حقوقی قابل پیگرد است، اما از شهروندان درخواست می‌کنیم که مراقب باشند، زیرا سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در این باره هیچ‌گونه مسئولیتی ندارد.

هشدار درباره تبلیغات برخی فروشگاه های آنلاین

همزمان با برگزاری  جلسه  ارتباط مستقیم معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران و مدیران عامل این معاونت از طریق سامانه نظارت همگانی سازمان بازرسی شهرداری تهران، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار، پاسخگوی تماس‌های شهروندان بود.

به گزارش گروه شهری آوای جامعه،  سید سعید راد با اعلام اینکه قیمت انواع محصولات در همه میادین و بازارهای مناطق ۲۲ گانه شهر تهران برابر است، گفت: البته قیمت این محصولات اختلاف چشمگیری با قیمت‌های سطح شهر دارد.

وی با اعلام اینکه در حال حاضر قیمت انواع میوه در میادین میوه و تره بار با میانگین قیمت‌های سطح شهر ۳۶ درصد و قیمت انواع سبزیجات و صیفی‌جات ۳۰ درصد اختلاف دارد، افزود: البته این تفاوت قیمت با فروشگاه‌های زنجیره ای که به صورت آنلاین نسبت به توزیع میوه و تره بار اقدام می‌کنند، به ۴۹ درصد در انواع میوه و ۵۳ درصد در انواع سبزیجات و صیفی‌جات می‌رسد.

راد با تأکید بر اینکه بر فعالیت بهره‌برداران و غرفه‌داران نظارت مستمر و مستقیم وجود دارد تا کیفیت محصولاتی که عرضه می‌شود مطابق استانداردهای تعیین شده از سوی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران باشد، خاطرنشان کرد: البته، با توجه به رسالت ذاتی این سازمان در حمایت از طبقه متوسط و شهروندان کم‌برخوردار، تلاش کرده‌ایم تا با حفظ کیفیت محصولات عرضه شده و امکان انتخاب آنها به صورت دستچین توسط شهروندان، قیمت این محصولات را به حداقل میزان ممکن کاهش دهیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اشاره به اینکه برخی از فروشگاه‌های آنلاین در تبلیغات خود وانمود می‌کنند که وابسته به سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران هستند، تصریح کرد: اگر چه سوء استفاده از نام و برند این سازمان از نظر حقوقی قابل پیگرد است، اما از شهروندان درخواست می‌کنیم که مراقب باشند، زیرا سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در این باره هیچ‌گونه مسئولیتی ندارد.

گفتنی است، در این جلسه ارتباط مردمی که چند نفر از معاونان سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار نیز در آن حضور داشتند، رضا حیدری، مدیر بازرسی این سازمان، ضمن ارائه گزارشی از روند نظارت بر عملکرد میادین و بازارهای میوه و تره بار، به بخشی از تماس‌های شهروندان نیز پاسخ داد.