آوای شهر » خبر » نبض جامعه
کد خبر : 29201
چهارشنبه - 2 تیر 1400 - 08:45

ترافیک میدان بهرود ساماندهی می شود

شهردار منطقه۲ تهران گفت: به منظور بهبود و تقویت شبکه های ارتباطی درون شهری و ساماندهی ترافیک میدان بهرود ، پل شقایق در حال احداث است.

ترافیک میدان بهرود ساماندهی می شود

شهردار منطقه ۲ تهران گفت: به منظور بهبود و تقویت شبکه های ارتباطی درون شهری و ساماندهی ترافیک میدان بهرود ، پل شقایق در حال احداث است.

به گزارش گروه شهری آوای جامعه،  حسن صفات با اعلام این خبر گفت:میدان بهرود،به دلیل وجود مراکز تفریحی،تجاری و همچنین پارک ژوراسیک و هتل اسپیناس با حجم سفرهای شهری مواجه است و همین موضوع بارترافیکی را دراین میدان موجب شده است.

وی با اشاره به رویکرد مدیریت شهری در ارتقاء ظرفیت عبور و مرور و تقویت کارکردهای ارتباطی گفت: در همین راستا احداث پل شقایق پس از انجام طرح های مطالعاتی و کارشناسی شده، با هدف توزیع صحیح بار ترافیکی میدان بهرود-بلوار شقایق- خیابان های ایثارگران شمالی – بزرگراه یادگار امام (ره) دردستور کار قرار گرفت.

شهردار منطقه ۲ اتصال بلوار شقایق به خیابان ایثارگران را عملکرد این پل دانست و افزود : درحال حاضر راه ارتباطی معابر محدوده میدان بهروداز طریق بلوار پیام انجام می شود و با احداث این پل با تسهیل در دسترسی عبوری، بخشی از مشکلات ترافیکی محدوده کاسته می شود.

صفات خاطرنشان کرد : پل شقایق به طول ۳۰ متر و عرض ۳۳ متر بر روی کانال بهرود طراحی شده است که در قالب پروژه مشارکتی در حال اجرا است و در حال حاضر عملیات حفاری واجرای تمامی شمع های پل و خاکبرداری رمپ های ورودی پل به اتمام رسیده وپروژه با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصد در دست اجرا است.

شهردار منطقه ۲ گفت: روان سازی ترافیک ،کاهش آلودگی هوا ،ارتقای رفاه عمومی و کیفیت زندگی شهری و در نهایت آرامش و رضایتمندی شهروندان از جمله تاثیرات ترافیکی و اجتماعی این پروژه است.