آژیر » خبر » نبض جامعه
کد خبر : 29014
شنبه - 29 خرداد 1400 - 07:15

دستگیری سارقان لوازم و محتویات داخل خودرو

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری ۲ سارق لوازم و محتویات داخل خودرو و کشف ۱۵ فقره سرقت خبر داد.

دستگیری سارقان لوازم و محتویات داخل خودرو

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری ۲ سارق لوازم و محتویات داخل خودرو و کشف ۱۵ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش گروه حوادث و انتظامی آوای جامعه ،سیدعلی شریفی گفت: سوم فروردین ماه سال جاری پرونده‌ای مبنی بر سرقت لوازم و محتویات داخل خودرو در کلانتری ۱۰۱ تجریش تشکیل و با دستور قضائی برای رسیدگی تخصصی و کشف جرم به پلیس آگاهی ارجاع شد.

شاکی برای تکمیل تحقیقات به پلیس آگاهی دعوت که در تحقیقات بعمل آمده خاطرنشان کرد: سوم فروردین ماه خودروی خود را در حوالی میدان تجریش پارک کردم و پس از مراجعه متوجه شدم قفل صندوق عقب خودرو تخریب شده و کیف حاوی مدارک و مقداری لوازم صندوق عقب خودرو به سرقت رفته است.

وی اظهار داشت : شاکی در ادامه بیان داشت، بعد از چند روز از موضوع سرقت، فردی ناشناس طی تماس تلفنی به بنده اعلام داشت مدارک هویتی شما را پیدا نموده ام و در قبال تحویل آن درخواست پنج میلیون تومان وجه نقد بعنوان مژدگانی نموده و اعلام داشت مبلغ مذکور را بشماره حسابی بنام مراد واریز نمایم که مبلغ مذکور را به حساب اعلامی واریز کردم.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی ابراز داشت: با اطلاعاتی که مال باخته به کارآگاهان ارائه داد طی استعلامات بعمل آمده مشخص گردید صاحب به جرم استعمال مواد مخدر در زندان در حال تحمل کیفر می‌باشد.

این مقام انتظامی عنوان کرد: در ادامه با همکاهنگی‌های قضائی، مراد از زندان تحویل و به مدت یک هفته در اختیار این یگان قرار گرفت، که در تحقیقات بعمل آمده جامع پلیسی ابتدا منکر هرگونه سرقت گردید، ولی پس از مواجهه با مستندات و ادله به جرم خود در خصوص سرقت محتویات داخل خودرو شاکی با همدستی فردی به اسم مجید معترف گردید.

وی تصریح کرد: در ادامه بازجوئی‌های بعمل آمده مراد به ۱۵ فقره سرقت دیگر درباره سرقت اماکن و محتویات داخل خودرو در مناطق شمال تهران که به تنهایی اقدام به سرقت می‌نموده معترف و اظهار داشت؛ اموال را به افراد ناشناس فروخته و از وجه بدست آمده مواد مخدر تهیه واستعمال می‌کرده است.

شریفی افزود: با همکاری مراد همدست وی به اسم مجید در خیابان نیاوران دستگیر و به این یگان دلالت و درتحقیقات بعمل آمده به بزه انتسابی معترف و اظهار داشت از مجموع سرقت‌ها حدود ۷۰ میلیون تومان را بدست آورده اند.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی گفت: با اعتراف صریح متهمان پرونده به دادسرای ناحیه یک تهران ارسال و طی صدور قرار مجرمیت روانه زندان شدند.