خبر » سلامت » نبض جامعه
کد خبر : 28385
دوشنبه - 10 خرداد 1400 - 07:15

تشکیل پرونده سلامت الکترونیک جامعه ایثارگری

تشکیل پرونده سلامت الکترونیک برای عزیزان جامعه ایثارگری با همکاری بیمه دی هم از اتفاقات مبارک درمانی در سال گذشته بود که زمینه مناسبی برای پیگیری پرونده عزیزان ایثارگر تحت پوشش این طرح است.

تشکیل پرونده سلامت الکترونیک جامعه ایثارگری

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران انجام ۱۰۰ هزار مورد پایش سلامت در سال گذشته را از اتفاقات خوب حوزه بهداشت و درمان بنیاد علی‌رغم وجود بیماری کرونا  اعلام کرد  و گفت:  این برنامه در سال ۱۴۰۰ با صددرصد افزایش پیگیری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه ایثار و شهادت آوای جامعه، سعید اوحدی افزود : تشکیل پرونده سلامت الکترونیک برای عزیزان جامعه ایثارگری با همکاری بیمه دی هم از اتفاقات مبارک درمانی در سال گذشته بود که زمینه مناسبی برای پیگیری پرونده و موارد پزشکی و درمانی عزیزان ایثارگر تحت پوشش این طرح است.

وی با اشاره به اینکه سال پیش اتفاقات مهمی را در بیمه دی شاهد بودیم، عنوان کرد: سال قبل در چنین روزهایی فقط ۲۰۰۰ مرکز درمانی طرف قرارداد بیمه دی بودند، اما امروز با ۹ هزار مرکز درمانی قرارداد داریم. همچنین در طول ۵ سال گذشته هیچ زمانی سراغ نداریم که مطالبات بیمه دی در پایان سال صددرصد پرداخت شده باشد؛ اما در سال ۹۹ تمام مطالبات بیمه دی تا پایان اسفندماه پرداخت شد.

اوحدی با اعلام اینکه بیمه دی ۹۰۰ نمایندگی، ۴۸ شعبه و ۷۵۰ میز خدمت در ساختمان‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران در سراسر کشور دارد،خاطرنشان کرد: امسال یک برنامه جامع خوب در بیمه دی طراحی شده است که پایلوت این برنامه در سال ۱۴۰۰ در اصفهان اجرا می‌شود و در آن هزینه‌های درمانی عزیزان جامعه ایثارگری درب منازل ایشان تسویه می‌شود.

از دیگر اقدامات خوب بیمه دی ارائه خدمات بیمه‌های گوناگون، به‌صورت اقساطی و با لحاظ کردن تخفیف ویژه ایثارگران است که با استقبال خوب جامعه ایثارگری همراه شده است.

وی گفت: بیمه دی در سال گذشته از نظر شاخص بهره‌وری جزو صد شرکت برتر کشور انتخاب شد و ظرف یک هفته آینده افزایش سرمایه در بیمه دی را خواهیم داشت.