آوای شهر » خبر » سلامت » نبض جامعه
کد خبر : 28349
یکشنبه - 9 خرداد 1400 - 10:15

ویژه برنامه های مجازی «هفته ملی بدون دخانیات» در منطقه ۳ تهران

برای ارتقای آگاهی های عمومی شهروندان درخصوص شناخت مضرات استعمال دخانیات، ویژه برنامه هایی به صورت مجازی در محلات منطقه ۳ تهران برگزار می شود.

ویژه برنامه های مجازی «هفته ملی بدون دخانیات» در منطقه ۳ تهران

برای ارتقای آگاهی های عمومی شهروندان درباره شناخت مضرات استعمال دخانیات، ویژه برنامه هایی به صورت مجازی در محلات منطقه ۳ تهران برگزار می شود.

به گزارش گروه شهری آوای جامعه ، کاظم کمالی نسب، معاون امور اجتماعی و فرهنگی گفت: ویژه برنامه های روز جهانی و هفته ملی بدون دخانیات با شعار”تعهد من، ترک قلیان” از چهارم تا ۱۰ خرداد ماه در خانه های سلامت این منطقه برگزار می شود.

کمالی نسب عنوان کرد:  برگزاری کارگاه های مجازی آموزشی تخصصی با موضوعات مرتبط، حضور مدیران خانه های سلامت ، اعضای کانون های سلامت محور و شهروندان در وبینار های تخصصی اداره کل سلامت از طریق صفحه رسمی لبخند سلامت (labkhand_salamat@) با موضوعات” قلیان تهدیدی جدی برای خانواده ها” و “من تونستم ، تو هم می تونی” ویژه برنامه هایی است که در این هفته برگزار می شود.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۳ خاطرنشان کرد: چاپ و نصب بنر های اطلاع رسانی «روز جهانی و هفته ملی مبارزه با دخانیات»، معرفی و توسعه کانون پیشگیری از دخانیات، جمع آوری تجارب شهروندان در ترک سیگار و قلیان، تقدیر از دبیران محله ای کانون پیشگیری از استعمال دخانیات جزو ویژه برنامه های روزجهانی و هفته ملی دخانیات هستند.

وی گفت:  جشنواره مجازی هفته بدون دخانیات در زمینه نقاشی ، داستان کوتاه و گویندگی، اجرای پرفورمنس آموزشی با موضوع پیشگیری از مصرف قلیان و طراحی و اجرای یک برنامه خلاقانه و ابتکاری به صورت ناحیه ای اجرا خواهد شد.