آژیر » خبر » نبض جامعه
کد خبر : 27096
جمعه - 10 اردیبهشت 1400 - 09:30

الحاق بیش از هزار دستگاه تجهیزات به نیروی انتظامی

معاون آماد و پشتیبانی ناجا از الحاق بیش از هزار و ۲۰۰  دستگاه انواع تجهیزات خودرویی، موتوری و هوایی به ارزش ریالی۶۵۰ میلیارد تومان خبر داد.

الحاق بیش از هزار دستگاه تجهیزات به نیروی انتظامی

معاون آماد و پشتیبانی ناجا از الحاق بیش از هزار و ۲۰۰ دستگاه انواع تجهیزات خودرویی، موتوری و هوایی به ارزش ریالی۶۵۰ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش فارس، سردار رضا فریبا در آیین الحاق تجهیزات رده های ماموریتی ناجا ( پلیس پیشگیری، یگان ویژه ، راهور، هوا ناجا و یگان پهپاد ناجا ) اظهار داشت: امروز شاهد چهارمین مرحله الحاق تجهیزات و امکانات به رده های ماموریتی در ۱۳ ماهه گذشته هستیم، در سال ۹۹ سه مرحله الحاق تجهیزات خودرویی، موتوری و شناوری به برخی از پلیس های تخصصی صورت گرفت.

سردار فریبا با بیان اینکه بیش از هزار و ۲۰۰ دستگاه انواع خودرو، موتور، تجهیزات هوایی به رده های ماموریتی ناجا تزریق می شود، گفت: ارزش مادی این تجهیزات الحاقی ۶۵۰ میلیارد تومان برآورد شده است.

وی افزود: در مجموع ارزش ریالی ۴ مرحله الحاق تجهیزات به رده های ماموریتی ناجا ( در ۱۳ ماه ) معادل یک هزار میلیارد تومان است  و هدف از این الحاق تجهیزات ارتقاء توان تحرک و عملیاتی پلیس های تخصصی به منظور خدمت رسانی به موقع به مردم است.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به پشتیبانی ستاد کل نیروهای مسلح از ماموریت های ناجا گفت:  شاهد رویکرد جدی ستاد کل نیروهای مسلح در تقویت بنیه دفاعی نیروی انتظامی هستیم و لازم می دانیم که از این پشتیبانی ها و حسن همکاری ها تشکر و قدردانی ویژه ای داشته باشیم.

سردار فریبا بر تحقق رویکرد بومی سازی تجهیزات و بهره مندی از دانش و تخصص ملی تاکید کرد.