آوای شهر » خبر
کد خبر : 2705
دوشنبه - 15 مهر 1398 - 22:00

بازدید اعضای شورای شهر تبریز از منطقه ۲ پایتخت

رئیس و اعضاء شورای اسلامی شهر و شهردار تبریز ضمن دیدار و گفتگو با رسول کشت پور شهردار منطقه ۲ تهران از پروژه های مشارکتی این منطقه بازدید کردند.

بازدید اعضای شورای شهر تبریز از منطقه ۲ پایتخت

رئیس و اعضاء شورای اسلامی شهر و شهردار تبریز ضمن دیدار و گفتگو با رسول کشت پور شهردار منطقه ۲ از پروژه های مشارکتی این منطقه بازدید کردند.

به گزارش گروه شهری آوای جامعه، رئیس، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار تبریز در نشست هم اندیشی با شهردار، معاونین و مدیران شهری منطقه ۲ در مورد طرح ها و برنامه های خود به تبادل نظر پرداختند.

در این نشست شهردار منطقه ۲، رسول کشت پور ضمن خوشامد گویی و ابراز خرسندی از حضور مدیران شهری شهرتبریز در منطقه ۲، با اشاره به برخی از طرح ها و پروژه های این منطقه مانند نصب و راه اندازی دستگاه های خود دریافت پسماند RVM، هوشمند سازی مخازن پسماند با تگ های RFID، راه اندازی ایستگاه های دوچرخه های اشتراکی، راه اندازی ماشین های سیار سوخت رسان پیدو، احداث پمپ بنزین های کوچک مقیاس، راه اندازی کتابخانه تخصصی کودکان، افتتاح پارک حشرات و خزندگان غول پیکر، افتتاح مرکز تفریحی فلای لند، احداث اولین مدرسه اسکی چهار فصل پایتخت و برگزاری رویداد های استارت آپی در کارگروه های تخصصی ویژه درباره شروع همکاری های مشترک بین شهرداری این منطقه و شهر تبریز در اجرای پروژه های آتی اعلام آمادگی کرد.

رسول کشت پور با بیان اینکه همکاری موثر شهرداری ها باعث اجرای هرچه موفق تر پروژه های شهری می شود گفت: فراهم نمودن بستر مناسب همکاری میان شهرداری های شهرهای مختلف کشور می تواند به انتقال تجربیات موفق آنها در زمینه اجرای پروژه ها تاثیر بسزایی داشته باشد.

شهردار منطقه ۲ با تاکید بر لزوم همکاری مجموعه شهرداری ها با یکدیگر افزود: مجموعه مدیریت شهری منطقه ۲ از تمامی ظرفیتها و امکانات موجود برای بهبود و ارتقاء ارائه خدمات شهری به شهروندان استفاده می کنند تا شهری زیست پذیر با میزان دسترسی حداکثری به خدمات و امکانات با کیفیت برای ساکنین این منطقه فراهم آورند و میزان رضایت شهروندان ساکن در این منطقه را بیش از پیش بهبود بخشند.

گفتنی است در حاشیه این دیدار، مدیران شهری تبریز به اتفاق شهردار منطقه ۲ از برخی پروژه های مشارکتی و جاذبه های گردشگری و همچنین استارت آپ های فعال در سطح منطقه بازدید کردند و تجربیات خود را در زمینه این پروژه ها با یکدیگر به اشتراک گذاشتند.