خبر
کد خبر : 2657
شنبه - 13 مهر 1398 - 23:34

رونمایی از سامانه جدید ثبت نام در خانه سرباز صلح ایران

دور جدید عضویت در خانه سرباز صلح ایران برای علاقمندان و داوطلبین عضویت در این مجموعه آغاز شد.

رونمایی از سامانه جدید ثبت نام در خانه سرباز صلح ایران

طراحی و راه اندازی سامانه ثبت نام با اصلاح و رفع نواقص گذشته انجام و دور جدید عضویت در خانه سرباز صلح ایران برای علاقمندان و داوطلبین عضویت در این مجموعه آغاز شد.

به گزارش گروه ایثار و شهادت آوای جامعه ، اکبر رستمی نیا، مدیر روابط عمومی این مجموعه با اعلام خبر اتمام طراحی و اعمال اصلاحات در بخش ثبت نام گفت: به دلیل گزارش های دریافتی زیادی که در مورد نواقص سایت ثبت نام داشتیم، از چندی قبل اصلاح سایت در دستور کار روابط عمومی قرار گرفت و بعد از چند ماه تلاش بی وقفه، اصلاحات بخش ثبت نام به اتمام رسید تا علاقمندان بتوانند به سادگی، برای عضویت در این مجموعه مردم نهاد اقدام کنند.

وی با ذکر اینکه از اول مهرماه مرحله جدید ثبت نام علاقمندان به عضویت آغاز شده است گفت : علاقمندان به عضویت در خانه سرباز صلح ایران و فعالیت در حوزه صلح و صلح گستری می توانند با ورود به سایت خانه سرباز صلح ایران و انتخاب منوی صلح کارت، وارد بخش ثبت نام شده و پس از وارد کردن شماره موبایل خود، منتظر دریافت رمز عبور از طریق سامانه ی پیامکی این سازمان باشند. متعاقبا با وارد کردن رمز عبور نیز می توانند وارد مرحله بعدی شوند.

مدیر روابط عمومی خانه سرباز صلح ایران در باره ادامه روند ثبت نام نیز گفت: بعد از ورود به سامانه ی ثبت نام، متقاضیان وارد صفحه شخصی خود شده و ابتدا فرم بارگذاری شده را پر می کنند و سپس برای تکمیل ثبت نام مبلغ حق عضویت که بر اساس تعاریف این سازمان برای کهن سربازان ٣٠ و برای صلح گستران ۵٠ هزار تومان می باشد را به حساب خانه سرباز صلح واریز می کنند تا ثبت نام آنها تکمیل و کارت عضویت صادر شود.

رستمی نیا با تاکید براینکه، عضویت افرادی که مبلغ حق عضویت سالیانه را به هنگام ثبت نام پرداخت نکرده اند، قابل تایید نیست و جز اعضای خانه سرباز صلح ایران محسوب نمی شوند, گفت: عضویت افرادی که قبلتر در سامانه قدیم و یا جدید ثبت نام نموده اما مبلغ حق عضویت خود را واریز نکرده اند منوط به پرداخت این مهم است تا ضمن ثبت نهایی و صدور کارت و پیوستن ایشان به اعضاء این سازمان، بتوانند از خدمات و تسهیلات در نظر گرفته شده، استفاده کنند.

مدیر روابط عمومی خانه سرباز صلح ایران تصریح کرد : خدمات، تسهیلات و برنامه های فراوانی برای اعضای این مجموعه در نظر گرفته شده که در آینده ای نزدیک اطلاع رسانی آن به اعضاء محترم صورت خواهد پذیرفت، اما استفاده از آنها تنها برای افرادی که صلح کارت خود را دریافت کرده باشند امکان پذیر می باشد. بنابراین زین پس داشتن صلح کارت، ملاک تمام فعالیت ها و مشمولیت های اعضای خانه سرباز صلح ایران خواهد بود .