آوای شهر » خبر » نبض جامعه
کد خبر : 2634
شنبه - 13 مهر 1398 - 22:47

ارائه خدمات به زائران حسینی از تهران تا مهران

شهرداری منطقه ۵ ، آماده ارائه خدمات مطلوب به زائران حسینی در مرز مهران است.

ارائه خدمات به زائران حسینی از تهران تا مهران

شهرداری منطقه ۵ تهران، آماده ارائه خدمات مطلوب به زائران حسینی در مرز مهران است.

به گزارش گروه شهری آوای جامعه ، امسال نیز همچون سنوات گذشته، ستاد اربعین شهرداری منطقه با در اختیار گرفتن و به کار گیری انواع امکانات، تجهیزات و ماشین آلات نظیر خودروهای خدمات شهری سبک و سنگین و جمع آوری زباله، اقدام به خدمت رسانی می کند.

پاکسازی و نظافت عمومی ۱۲۷ هکتار محدوده، از پل زائر تا داخل خاک عراق به مدت ۲۱ روز به عهده شهرداری منطقه ۵ است و این عملیات با پیش بینی ۲۰۰ نفر نیروی پاکبان، ۵۰ نیروی بازیافت، ۱۲۵ نیروی پرسنلی و داوطلب مردمی و نیروی آتش نشانی انجام می شود.

نصب ، راه اندازی و بهسازی ۹۳۳ چشمه سرویس بهداشتی پرتابلی و احداثی، نصب و راه اندازی ۳۵ دوش پرتابل، بکارگیری یک دستگاه تلویزیون شهری در پایانه مرزی و میدان اربعین و پخش برنامه های متنوع مذهبی و اطلاع رسانی به صورت ۲۴ ساعته، توزیع کیسه بین زائرین با هدف فرهنگ سازی مشارکت زائرین در نظافت از طریق اجرای برنامه اطلاع رسانی توسط تلویزیون های نصب شده انجام می شود.

همچنین، اعمال فرآیند کنترلی از طریق ایجاد شبکه داخلی بیسیم، راه اندازی کانال واتساپ درج گزارش تصویری مرتبط با پست ها ، نظارت مستمر و تشکیل ستاد خبری اربعین ۹۸ در مرز مهران و ارتباط گیری با رسانه های گوناگون  وتصویر برداری مستمر از اقدامات در اربعین امسال است.

دبیر ستاد اربعین حسینی (ع) منطقه۵ اعلام کرد با کاهش هزینه ها، آماده افزایش خدمات به زائرین کربلا هستیم .