آژیر » خبر » نبض جامعه
کد خبر : 26081
سه شنبه - 10 فروردین 1400 - 08:30

کشف بیش از هزار تن انواع مواد مخدر در سال گذشته

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی از کشف بیش از یک هزار تن انواع مواد مخدر در عملیات‌های سال گذشته پلیس در کشور خبر داد.

کشف بیش از هزار تن انواع مواد مخدر در سال گذشته

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی از کشف بیش از یک هزار تن انواع مواد مخدر در عملیات‌های سال گذشته پلیس در کشور خبر داد و گفت: نیروی انتظامی این آمادگی را دارد که در صورت مهیا شدن شرایط و امکانات لازم برای نگهداری معتادان، در ظرف ۴۸ ساعت نسبت به جمع آوری معتادان و معرفی آنان به مراکز نگهداری اقدام کند.

به گزارش گروه حوادث و انتظامی آوای جامعه، سردار مجید کریمی در حاشیه بازدید از یگان‌های انتظامی در استان مرکزی با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: با توجه به اهمیت و تعدد ماموریت‌های در نیروی انتظامی، کار پلیس در هیچ برهه از زمان تعطیل بردار نبوده و کارکنان ناجا در روز‌های تعطیل و در حال حاضر در ایام شیوع کرونا، با تلاشی خستگی ناپذیر در ثبات نظم و امنیت و برخورد با مجرمان تلاش دارند.

وی یکی از حوزه‌های تخصصی ماموریتی در نیروی انتظامی را عرصه مبارزه با مواد مخدر خواند و افزود: در سال گذشته در عملیات‌های متعدد کارکنان ناجا در سطح کشور، بیش از یک هزار تن انواع مواد مخدر کشف و از عرضه آن به بازار مصرف خودداری شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا، با تاکید بر ضرورت همکاری هر چه بیشتر دستگاه‌ها و نهاد‌ها در مبارزه اثرگذار در حوزه مواد مخدر، گفت: نیروی انتظامی این آمادگی را دارد که در صورت مهیا شدن شرایط و امکانات لازم برای نگهداری معتادان، در ظرف ۴۸ ساعت نسبت به جمع آوری معتادان و معرفی آنان به مراکز نگهداری اقدام کند.

سردار کریمی به راهبرد پلیس در حوزه مبارزه با مواد مخدر در استان مرکزی نیز اشاره و تصریح کرد: با اشراف اطلاعاتی و برنامه ریزی‌های عملیاتی پلیس استان، جامعه هدف در حوزه مواد مخدر مشخص و محل‌ها و پاتوق‌های معتادان شناسایی شده و نیاز است با همکاری دیگر سازمان‌ها و دستگاه ها، مراکز نگهداری مهیا شده تا این افراد جمع آوری و رضایت خاطر شهروندان در این خصوص فراهم شود.