خبر » زنان و جوانان » سلامت » نبض جامعه
کد خبر : 26039
دوشنبه - 9 فروردین 1400 - 08:30

برگزاری دوره آنلاین آموزش «خانواده آماده در کرونا»

علاقمندان می توانند برای شرکت در این دوره به آدرس: https://learn.khadem.ir/course/pub/7538/dashboard مراجعه کنند.

برگزاری دوره آنلاین آموزش «خانواده آماده در کرونا»

جمعیت هلال احمر در راستای آموزش های همگانی، دوره آنلاین خانواده آماده در کرونا برگزار می کند.

به گزارش گروه حوادث آوای جامعه،  خسرو رحمانی با اعلام این خبر افزود: از آنجایی که این روزها، میزان مرگ و میر و آثار منفی کرونا، همه افراد خانواده را درگیر و نگران کرده است بنابر این جمعیت هلال احمر در راستای وظیفه قانونی خود مبنی بر آموزش های همگانی نسبت به برگزاری این دوره آنلاین برای ایجاد آمادگی در مورد نحوه برخورد مردم با این شرایط استثنایی اقدام نموده است.

معاون آموزش، پژوهش و فناوری گفت: همه گیری کرونا (کووید ۱۹)، یک بحران بی سابقه است که جهان با آن مواجه شده است. این ویروس کودک، نوجوان، جوان، پیر و زن و مرد نمی‎‎‌شناسد و هیچکس از آن مستثنا نیست. امروزه شاهد مرگ و میر تعداد زیادی از هموطنان عزیزمان بر اثر ابتلا به این ویروس هستیم. از سویی دیگر این ویروس، موجب بیکاری در بسیاری از مشاغل، تعطیلی مدارس و سبک های رایج و سنتی آموزش و تأثیر فراوانی بر همه ابعاد زندگی انسان گذاشته است.

وی عنوان کرد:  بسیاری از گردهمایی‌های خانوادگی و دوستانه، سفرها و فعالیت‌های خارج از منزل و جلسات کاری لغو شده است و بسیاری از مردم برای اجتناب از ابتلا به عفونت ویروسی کرونا، با خانواده‌هایشان در منزل مانده‌اند. اما می توان در برابر آن آماده بود و تهدید آن را به فرصتی تبدیل کرد.

دکتر رحمانی با دعوت از عموم مردم جهت شرکت در این دوره از ایشان خواست تا نسبت به ارتقاء آگاهی خود و خانوادشان اقدام نمایند.

گفتنی است؛ علاقمندان می توانند برای شرکت در این دوره به آدرس: https://learn.khadem.ir/course/pub/7538/dashboard مراجعه کرده و پس از ۲۴ ساعت پس از قبولی در آزمون، گواهینامه خود را از سایت  edu.khadem.ir  دریافت کنند.