آژیر » خبر » نبض جامعه
کد خبر : 25930
جمعه - 6 فروردین 1400 - 08:30

کشف ۲۷۰ کیلو تریاک در استان کرمان

مأموران با استقرار نامحسوس در چند نقطه از محور ورودی این شهرستان، یک دستگاه وانت پیکان را در محدوده محور گلزار-کرمان متوقف و در بازرسی از آن ۲۷۰ کیلوگرم تریاک کشف و در این ارتباط ۲ متهم را دستگیر کردند.

کشف ۲۷۰ کیلو تریاک در استان کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف محموله ۲۷۰ کیلویی تریاک در محدوده محور گلزار-کرمان خبر داد.

به گزارش گروه حوادث و انتظامی آوای جامعه،  سردار عبدالرضا ناظری در ارتباط با کشف محموله ۲۷۰ کیلویی تریاک در استان کرمان اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و پلیس امنیت عمومی شهرستان بردسیر با انجام اقدامات اطلاعاتی دریافتند سوداگران مرگ قصد دارند یک محموله سنگین مواد مخدر را از محدوده این شهرستان به مرکز کشور منتقل کنند.

وی افزود: در این ارتباط مأموران با استقرار نامحسوس در چند نقطه از محور ورودی این شهرستان، یک دستگاه وانت پیکان را در محدوده محور گلزار-کرمان متوقف و در بازرسی از آن ۲۷۰ کیلوگرم تریاک کشف و در این ارتباط ۲ متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی  گفت:  پلیس با تکیه بر اقدامات اطلاعاتی تلاش می کند هیچ نقطه و مکانی برای سوداگران مرگ امن نباشد تا این افراد به هدف شوم خود که همان سودجویی به وسیله نابودی نسل جوان است نرسند.