آوای شهر » خبر » نبض جامعه
کد خبر : 25671
جمعه - 29 اسفند 1399 - 09:45

نصب تابلوهای «طرح قدم» در ایستگاه های مترو

شهردار منطقه ۱۱ تهران گفت: به منظور آگاهی رساندن به شهروندان برای دسترسی به اماکن عمومی، اجرای “طرح قدم” با نصب تابلوهای تعیین فاصله و تعداد قدم و زمان طی مسیر در ایستگاه های مترو آغاز شد.

نصب تابلوهای «طرح قدم» در ایستگاه های مترو

برای نخستین بار در شهر تهران، نصب تابلوهای “طرح قدم” در ایستگاه های مترو منطقه ۱۱ آغاز شد

شهردار منطقه ۱۱ تهران گفت: برای آگاهی رساندن به شهروندان برای دسترسی به اماکن عمومی، اجرای “طرح قدم” با نصب تابلوهای تعیین فاصله و تعداد قدم و زمان طی مسیر در ایستگاه های مترو آغاز شد.

به گزارش گروه شهری آوای جامعه ، نصراله آبادیان با بیان این که “طرح قدم” برای نخستین بار در شهر تهران اجرایی شده است؛ افزود: این طرح همزمان با آغاز سال نو و فرا رسیدن بهار با همکاری مشترک اداره زیبا سازی معاونت خدمات شهری و محیط زیست و اداره حمل و نقل عمومی معاونت ترافیک منطقه ۱۱ در حال انجام است و نخستین پروژه نیز در ایستگاه مترو میدان حر انجام شده است.

وی گفت:  این تابلوها فاصله ایستگاه مترو تا مهم ترین اماکن عمومی از جمله مراکز درمانی، آموزشی ، اماکن تاریخی ، جاذبه های گردشگری ، مراکز فرهنگی و خدماتی  را با تعیین زمان فاصله پیاده روی و یا خودرویی به متر و تعداد قدم و زمان طی مسیر را نمایش می دهند. به گفته شهردار منطقه ۱۱ تا پایان اسفند ۱۵ تابلوی در ایستگاه های مترو نصب می شود و به زودی تعداد این تابلوها به ۴۰ مورد می رسد.