آوای شهر » خبر
کد خبر : 2562
دوشنبه - 8 مهر 1398 - 00:52

راه‌اندازی پویش شهر مهر در پاییز

سیدنجم‌الدین محمدی مدیرعامل سازمان رفاه خدمات و مشارکت‌های اجتماعی از برنامه‌های سه ماه پاییز خبر داد.

مدیرعامل سازمان رفاه خدمات و مشارکت‌های اجتماعی از برنامه‌های سه ماه پاییز خبر داد.

به گزارش گروه شهری آوای جامعه، سیدنجم‌الدین محمدی مدیرعامل این سازمان در خصوص برنامه‌های پاییز ۹۸ گفت :دبیرخانه‌ای با هدف ترویج مسئولیت‌های اجتماعی فعال شده که تاکنون جلسات متعددی با سازمان های دولتی، بنگاه های اقتصادی، سازمان های غیردولتی و سازمان های مردم نهاد داشته‌ایم.

وی افزود: دوره‌های توان‌افزایی NGO ها در مناطق ۲۲گانه با محوریت موارد قانونی و حقوقی لازم، منابع درآمدی و بحث‌های مالیاتی در حوزه‌ی عمومی و همچنین و در حوزه تخصصی با محوریت کودکان، محیط‌زیست و آسیب های اجتماعیدر حال انجام است.
محمدی تصریح کرد : معاونت رفاه و مشارکت‌های اجتماعی با مشارکت معاونت توانمندسازی و کارافرینی برای توان‌افزایی خانواده های کودکان کار و خیابان، به آن‌ها نحوه‌ی راه‌اندازی اشتغال خانگی را آموزش می‌دهد.

وی با اشاره به اهمیت یاری رساندن به قشر آسیب‌دیده‌ی جامعه گفت : از طریق خیریه‌ها قصد داریم که در بحث جمع آوری، درمان و توانمندسازی متکدیان به صورت کارویژه فعالیت کنیم.

محمدی در باره پویش شهر مهر خاطر نشان کرد : در این پویش نیز، کمک‌های مردمی از طریق سامانه‌ی *۷۸۰# در حوزه کمک‌رسانی به آسیب‌دیدگان اجتماعی، از جمله کودکان کار و خیابان، کارتن‌خواب‌ها و گروه‌های آسیب‌پذیر جمع‌آوری شده و سپس با همراهی خیریه ها این مبالغ برای گروه جامعه هدف هزینه می شود.

وی گفت : یکی از مهمترین اهداف ما در سه ماهه‌ی سوم سال جاری، آغاز همکاری سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌‌های اجتماعی با سازمان جهاد دانشگاهی واحد علامه طباطبایی با هدف استقرار پنجره واحد رفاه اجتماعی در شهرداری تهران است.