آوای شهر » خبر » نبض جامعه
کد خبر : 25588
پنجشنبه - 28 اسفند 1399 - 08:00

تهرانی ها ۶۰۰ میلیارد عوارض آب پرداخت کردند

امسال تهرانی‌ها ۶۰۰ میلیارد تومان عوارض مربوط به آب را پرداخت کردند و برای سال آینده هم نیز به شرکت آبفا اجازه داده شد از این عوارض برای پروژه‌های تصفیه آب استفاده شود.

تهرانی ها ۶۰۰ میلیارد عوارض آب پرداخت کردند

گفت: امسال تهرانی‌ها ۶۰۰ میلیارد تومان عوارض مربوط به حوزه آب پرداخت کرده که این عوارض در جهت اجرای پروژه‌های تصفیه آب در پایتخت توسط شرکت آبفا استفاده می‌شود.

به گزارش فارس، محسن هاشمی  در حاشیه صحن شورای شهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت:‌ امروز آخرین جلسه شورای شهر تهران در سال ۹۹ برگزار شد و جلسه هم‌اندیشی نیز به افتتاح مجازی سه ایستگاه مترو و بهره‌برداری از ۴۰ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس جدید اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه امروز ۷.۵ کیلومتر به خطور مترو تهران افزوده شد گفت:‌در صحن امروز شورا اجازه فروش دو ملک جهت تأمین بودجه غیرنقد به شهرداری تهران دادیم، همچنین در صحن امروز شورا نماینده شرکت آبفا در صحن حضور یافت و گزارشی از تأمین اعتبار برای پروژه‌های حوزه آب ارائه شد.

هاشمی گفت: بر اساس این گزارش امسال تهرانی‌ها ۶۰۰ میلیارد تومان عوارض مربوط به آب را پرداخت کردند و برای سال آینده هم نیز به شرکت آبفا اجازه داده شد از این عوارض برای پروژه‌های تصفیه آب استفاده شود.

وی درباره بودجه ۱۴۰۰ شهرداری خاطرنشان کرد : لایحه تصویب شده بودجه ۱۴۰۰ به فرمانداری تهران ارسال شده و منتظر نامه فرمانداری هستیم و اگر به نتیجه برسد در جلسه فوق‌العاده به صورت مجازی آن را مطرح می‌کنیم.

رئیس شورای شهر تهران گفت: جلسه بعدی شورای شهر نیز ۱۵ فروردین برگزار خواهد شد.