خبر » نبض جامعه » نیمکت
کد خبر : 25525
سه شنبه - 26 اسفند 1399 - 07:30

مراجعه ۳۰ هزار بیمار قطعی و مشکوک به کرونا به بیمارستان میلاد

مدیر عامل بیمارستان میلاد گفت: در یکسال گذشته حدود ۳۰ هزار بیمار قطعی و مشکوک به کرونا به این بیمارستان مراجعه کردند که حدود ۹ هزار و ۳۱۴ نفر بستری شده و ۷۲۲۹ نفر نیز بهبود یافتند.

مراجعه ۳۰ هزار بیمار قطعی و مشکوک به کرونا به بیمارستان میلاد

مدیر عامل بیمارستان میلاد گفت: در یکسال گذشته حدود ۳۰ هزار بیمار قطعی و مشکوک به کرونا به این بیمارستان مراجعه کردند که حدود ۹ هزار و ۳۱۴ نفر بستری شده و ۷ هزار و ۲۲۹  نفر نیز بهبود یافتند.

به گزارش گروه سلامت آوای جامعه،  فرهاد حمزه زاده افزود: در همان روزهای اول ،کارگروه مبارزه با کرونا با محوریت پروتکل‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را در بیمارستان شکل داده و ارائه خدمات هدفمند را آغاز کردیم.

وی گفت: میانگین مدت‌زمان اقامت بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان ۷ روز و ۲ ساعت و ۴۱ دقیقه بوده و برای ۷ هزار و ۷۰۶  نفرنیز تست PCR گرفته شده است.

مدیر عامل بیمارستان میلاد با بیان این که جداسازی بیماران مشکوک به کرونا از درِ ورودی بخش اورژانس انجام می شود، گفت: پرسنلwelcome ، بیمار را به تریاژ اولیه بخش اورژانس منتقل کرده و در آنجا بیمارانی که مشکوک به کرونا هستند از طریق مسیر جداگانه‌ای به داخل بخش کرونای اورژانس هدایت می‌شوند.

وی اظهار داشت: بیمارستان میلاد ۲ دستگاه سی تی اسکن دارد و این مسئله کمک شایانی به تشخیص و درمان بیماران مشکوک به کرونا می کند.