خبر
کد خبر : 25468
یکشنبه - 24 اسفند 1399 - 11:21

جزئیات جشنواره وقت چشمه همیشه جاری

معاون فرهنگی سازمان اوقاف جزئیات هفتمین جشنواره وقت چشمه جاری را تشریح کرد.

جزئیات جشنواره وقت چشمه همیشه جاری

معاون فرهنگی سازمان اوقاف جزئیات هفتمین جشنواره وقت چشمه همیشه جاری را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی آوای جامعه , حجت الاسلام غلامرضا عادل  با اشاره به اینکه تا به امروز ۶۴۵ اثر هنری در قالب هشت بخش به دبیرخانه جشنواره وقف چشمه همیشه جاری ارسال شده است گفت : این جشنواره در قالب ۲۷ رشته هنری برگزار می شود.

بنابر اظهارات معاون سازمان اوقاف ,  این جشنواره در هشت استان کشور در حال برگزاری است و آثار ارسالی در رشته های پژوهشی در استان اصفهان، ادبی هرمزگان، خوشنویسی قزوین ، تجسمی کردستان، عکاسی کرمان ، خبر و رسانه خراسان جنوبی، فضای مجازی تهران و چند رسانه ای استان همدان برای ارسال آثار و رسیدگی در نظر گرفته شده است.

وی خاطر نشان کرد : براساس برنامه ریزی های انجام شده هنرمندان تا پایان فروردین ۱۴۰۰ فرصت دارند تا آثار خود را به جشنواره ارسال کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف در پاسخ به پرسش خبرنگار آوای جامعه درباره چگونگی استفاده و بهره برداری از آثار برگزیده خاطرنشان کرد: از نتایج بخش های جشنواره در دوره های گوناگون مانند آثار پژوهشی در فعالیت های سازمان اوقاف و امور خیریه استفاده می شود و بانک اطلاعات خوبی از آثار برگزیده برای استفاده در آینده جمع آوری خواهد شد.