آوای شهر » خبر » نبض جامعه
کد خبر : 25377
شنبه - 23 اسفند 1399 - 10:45

فاز اجرایی پیاده راه خیابان شهرداری در نوروز ۱۴۰۰

عملیات اجرایی طرح خیابان کامل و پیاده راه خیابان شهرداری حد فاصل میادین قدس تا تجریش در منطقه یک تهران در نوروز ۱۴۰۰ آغاز می شود.

فاز اجرایی پیاده راه خیابان شهرداری در نوروز ۱۴۰۰

عملیات اجرایی طرح خیابان کامل و پیاده راه خیابان شهرداری حد فاصل میادین قدس تا تجریش در منطقه یک تهران در نوروز ۱۴۰۰ آغاز می شود.

به گزارش گروه شهری آوای جامعه،  محمد خردمند معاون حمل ونقل و ترافیک این منطقه عنوان کرد: در جلسه ای که با حضور نماینده های شرکت مهندسین مشاور آمودراه، شرکت لوتوس برگزار شد توافقات لازم در خصوص تهیه طرح اجرایی خیابان کامل شهرداری، اصلاح هندسی خیابان های حمید و شهید طباطبایی پور و جمع آوری پایانه تجریش انجام شد.

خردمند گفت: طرح اجرایی خیابان کامل در دست اقدام بوده و در نوروز ۱۴۰۰ با توجه به کاهش تردد شهروندان و وسایل نقلیه در این محور، شروع خواهد شد.

وی افزود: پس از اجرای خیابان کامل (پیاده راه خیابان شهرداری) خیابان شهرداری در مسیر غرب به شرق یکطرفه خواهد شد و مسیر جنوبی کامل به پیاده راه، مسیر دوچرخه و مسیر ویژه اتوبوس اختصاص خواهد یافت.

معاون شهردار منطقه یک تهران تصریح کرد: تردد در مسیر شرق به غرب از خیابان های دربند، حمید در ضلع شمال بیمارستان شهدای تجریش و شهید طباطبایی پور انجام خواهد شد.

وی جمع آوری پایانه تجریش را اقدام دیگری دانست و خاطرنشان کرد : در راستای ساماندهی میدان تجریش، پایانه تجریش جمع آوری خواهد شد و اتوبوس های این پایانه به صورت گذری در ایستگاه ها اقدام به سوار و پیاده کردن مسافرین می کنند.

خرمند با اشاره به اینکه موضوعات فوق در کمیته های تخصصی بررسی و تصویب شده است گفت: رفع املاک معارض در طرح بیمارستان شهدای تجریش در خیابان های حمید و طباطبایی پور جهت تعریض خیابان های مذکور در حال انجام است و استعلامات لازم درباره تاسیسات زیربنایی و معارضات احتمالی از شرکتهای خدماتی ( آب ، گاز، برق و  مخابرات  ) انجام شده و منتظر پاسخ شرکت های فوق هستیم.