آوای شهر » خبر » نبض جامعه
کد خبر : 25288
پنجشنبه - 21 اسفند 1399 - 16:04

کاشت ۸۰ اصله درخت در باغ‌ راه شهدای مدافع سلامت

مراسم کاشت ۸۰ اصله درخت در باغ‌راه شهدای مدافع سلامت واقع در سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران برگزار شد.

کاشت ۸۰ اصله درخت در باغ‌ راه شهدای مدافع سلامت

مراسم کاشت ۸۰ اصله درخت در باغ‌راه شهدای مدافع سلامت واقع در سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران برگزار شد.

به گزارش گروه شهری آوای جامعه،  مراسم کاشت ۸۰ اصله درخت در باغ‌راه شهدای مدافع سلامت و گرامیداشت شهدای سلامت با حضور محمد علیخانی، آرش میلانی، حجت نظری و شهربانو امانی از اعضای شورای شهر تهران و حمیدرضا چوبینه مدیرعامل شرکت شهر سالم و صدرالدین علیپور مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران برگزار شد.

صدرالدین علیپور در حاشیه این برنامه خاطرنشان کرد: در ایام کرونا کادر درمان و مجموعه همکاران ما در سازمان پسماند حضور مؤثری را در عرصه خدمت رسانی داشتند و از آن‌جا که در هفته درختکاری هستیم برنامه‌ریزی کردیم تا نهال‌هایی به یاد افرادی که در یک سال گذشته در عرصه خدمت رسانی جان خود را از دست داده‌اند کاشته شود. بر همین اساس ۸۰ نهال به نیت ۸۰ پزشک، پرستار، کادر درمان و همکارانمان در سازمان پسماند غرس شد.

وی به درگذشت یکی از کارکنان بخش جمع آوری پسماندهای بیمارستانی به دلیل ابتلا به کرونا اشاره کرد و گفت: تدابیری از سوی سازمان پسماند و شرکت شهر سالم انجام شده است تا به خانواده های همکارانی که در این مسیر جان خود را از دست دادند، کمک کنیم، تلاش خواهد شد تا کمکها به زودی در اختیار این خانواده‌ها قرار گیرد.

علیپور گفت:  پیش از شیوع ویروس کرونا روزانه حدود ۶۰ تا ۷۰ تن پسماند بیمارستانی در تهران جمع آوری می‌شد که این آمار در حال حاضر به ۹۰ تا ۱۰۰ تن رسیده است. تمامی این حجم از پسماند هم در سایت ویژه ای در آرادکوه دفن می‌شود.