آوای شهر » خبر
کد خبر : 24591
پنجشنبه - 7 اسفند 1399 - 13:30

نقش توسعه کوچه ها در ارتقاء زندگی شهری

شهردار منطقه ۵ تهران گفت : یکی از تاکیدات مدیریت شهری این است که ما توسعه و کار عمرانی را از کوچه‌ها و درب منازل مردم شروع کنیم، یعنی با آن شعاری که شهر‌ها از کوچه‌ها شروع می‌شوند، پیش برویم.

نقش توسعه کوچه ها در ارتقاء زندگی شهری

شهردار منطقه ۵ تهران گفت:توسعه شهری و کار‌های عمرانی را با شعار شهر‌ها از کوچه‌ها شروع می‌شوند پیش می‌بریم و تاکنون نیز بازخورد خوبی داشته است.

به گزارش گروه شهری آوای جامعه ،  محمود کلهری، درباره فعالیت‌های عمرانی و توسعه کوچک مقیاس محله‌ای گفت: یکی از تاکیداتی که مدیریت شهری در این دوره داشته این است که ما توسعه و کار عمرانی را از کوچه‌ها و درب منازل مردم شروع کنیم، یعنی با آن شعاری که شهر‌ها از کوچه‌ها شروع می‌شوند پیش برویم و آن تجربه خوبی است و در برخی محله‌ها و مناطق که اجرا شده بازخورد خوبی داشته است.

وی افزود : تمام محله‌ها و مناطق درباره این موضوع وظیفه دارند و شهرداری منطقه ۵ هم از این قاعده مستثنی نیست. ما در این زمینه پروژه‌های محله محور خود را با رویکرد ارتقاء سطح زندگی مردم پیش می‌بریم.

محمود کلهری اظهار داشت : در منطقه پنج تهران یک سری اقدامات انجام شده و به دنبال آن هستیم که پروژه‌هایی را که مربوط به سال ۹۹ است را زودتر به سرانجام برسانیم و برای سال ۱۴۰۰ هم برای هر محله حداقل پنج پروژه محله محوری را مطابق با نیاز‌ها و درخواست و نیاز‌های مردم محله در نظر گرفتیم و در یک همکاری و هم فکری مناسب با شورایاران و نخبگان محلی ضرورت‌های اجرایی را اولویت بندی کردیم.

وی گفت : البته که پیشنهادات بیشتری هم در موضوع توسعه داریم، اما به حداقل پنج پروژه محله‌ای را برای سال ۱۴۰۰ در نظر داریم که این امر با نظارت خودم انجام می‌شود و در حال حاضر هم زمان برگزاری تشریفات و مناقصات برای آمدن پیمانکار را برای امور مرتبط با سال ۹۹ و ۱۴۰۰ پیش می‌بریم.