خبر » سلامت » نبض جامعه » نیمکت
کد خبر : 24357
یکشنبه - 3 اسفند 1399 - 09:46

تولید بازی «گنج یک یک پنج» در سازمان اورژانس

یکی از مهمترین روش های آموزشی بکار گرفته شده برای این گروه، انتقال مطالب از طریق بازی است، به همین منظور بازی “گنج یک یک پنج” در این سازمان تولید و برای اخذ مجوزهای حقوقی در حال انجام امور اداری است.

تولید بازی «گنج یک یک پنج» در سازمان اورژانس

معاون آموزش سازمان اورژانس کشورگفت:این سازمان درششمین جشنواره ملی بازی و اسباب بازی که به صورت مجازی برگزار می شود شرکت می کند.

به گزارش گروه آموزش وپرورش آوای جامعه،  سید پژمان آقازاده، ضمن مطرح نمودن نقش ویژه کودکان در خانواده و جامعه و همچنین آموزش پذیر بودن این گروه سنی گفت: برنامه ریزی های لازم برای آموزش به آنها از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد و به همین منظور این سازمان در ششمین جشنواره ملی بازی و اسباب بازی که به صورت مجازی برگزار می شود شرکت می کند.

معاون آموزش سازمان اورژانس کشور ضمن اشاره به اهمیت آموزش کودکان به روش های گوناگون افزود: یکی از مهمترین روش های آموزشی بکار گرفته شده برای این گروه، انتقال مطالب از طریق بازی است، به همین منظور بازی “گنج یک یک پنج” در این سازمان تولید و برای اخذ مجوز های حقوقی در حال انجام امور اداری است.

آقازاده با توجه به برگزاری ششمین جشنواره ملی بازی و اسباب بازی  خاطرنشان کرد : سازمان اورژانس کشور در کنار سایر تولید کنندگان و ترویج دهندگان بازی در این نمایشگاه حضور یافته و نسبت به گسترش آموزش های فرهنگ کمک خواهی، خودامدادی و دگر امدادی اقدام کرده است.

وی گفت : عموم مردم می توانند با مراجعه به سایت این جشنواره به نشانی https://irantoyfestival.ir از این جشنواره به صورت مجازی دیدن کنند.

 

*عکس مطلب تزئینی است