آژیر » خبر » نبض جامعه
کد خبر : 24296
پنجشنبه - 30 بهمن 1399 - 14:20

کشف ۱۲ میلیارد پارچه قاچاق در پایتخت

کارشناسان ارزش ریالی پارچه‌های کشف شده را ۱۲ میلیارد ریال براورد کرده اند، با تکمیل تحقیقات مقدماتی، متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

کشف ۱۲ میلیارد پارچه قاچاق در پایتخت

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف ۱۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در انبارکالایی غیر مجازی در بزرگراه “بعثت” خبر داد.

به گزارش گروه حوادث و انتظامی آوای جامعه ، سرهنگ علی ولی پور گودرزی اظهار داشت: در اوایل هفته جاری کاراگاهان پایگاه جنوب پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از دپو مقادیر زیادی کالای قاچاق در یک انبار کالا غیر مجاز در حوالی بزرگراه “بعثت” مطلع شدند و برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی اعزام شدند.

وی با بیان اینکه تحقیقات اولیه نشان از این داشت، مالک انبار به تازگی مقدار فراوانی کالای قاچاق با استفاده از یک دستگاه کامیون در انبار کالای غیرمجاز تخلیه کرده است، اضافه کرد: نتیجه تحقیقات پلیسی به مرجع قضائی منعکس و دستور دستگیری متهم و بازرسی از داخل انبار کالا اخذ شد.

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ تصریح کرد: روز گذشته تیمی از کارآگاهان پایگاه جنوب این پلیس به نشانی اعلامی اعزام و موفق شدند در بازرسی از داخل انبار ۴۴۹ رول پارچه قاچاق در مجموع به متراژ ۲۵ هزار متر پارچه فاقد بارنامه و مجوز‌های قانونی و گمرکی کشف کنند.

این مقام انتطامی  با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی پارچه‌های کشف شده را ۱۲ میلیارد ریال براورد کرده اند، گفت: با تکمیل تحقیقات مقدماتی، متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.