آژیر » خبر » نبض جامعه
کد خبر : 2409
سه شنبه - 2 مهر 1398 - 13:56

جزئیات برگزاری نمایشگاه ایپاس ۲۰۱۹

مدیرعامل شرکت ناجی پاس از برگزاری نمایشگاه ایپاس ۲۰۱۹ از هشتم تا یازدهم مهر با شعار پلیس، امنیت و ایمنی، پشتوانه رونق تولید خبر داد.

جزئیات برگزاری نمایشگاه ایپاس ۲۰۱۹

مدیرعامل شرکت ناجی پاس از برگزاری نمایشگاه ایپاس ۲۰۱۹ از هشتم تا یازدهم مهر با شعار پلیس، امنیت و ایمنی، پشتوانه رونق تولید خبر داد.

به گزارش فارس، سرهنگ رضا اصغریان مدیرعامل شرکت ناجی پاس اظهار داشت: هیجدهمین دوره نمایشگاه ایپاس با شعار” پلیس، امنیت و ایمنی، پشتوانه رونق تولید” از تاریخ هشتم تا یازدهم مهر سال جاری در محل مصلای امام خمینی برگزار می‌شود.

وی اهداف برگزاری این نمایشگاه را به‌روزرسانی، توسعه و ارتقاء کمی و کیفی تجهیزات پلیسی و استفاده از فناوری‌های روز جهان با هدف تسریع در مأموریت‌ها و ارتقاء توانمندی‌های پلیس، گسترش فرهنگ استفاده از تجهیزات ایمنی، حمایت از نخبگان و ساماندهی و فعالان حوزه تجهیزات پلیسی و بهره گیری از تمام ظرفیت از جمله اهداف کلان برگزاری این نمایشگاه است.

سرهنگ اصغریان آشنایی فعالان حوزه ایمنی و امنیت در بخش‌های دولتی و خصوصی با آخرین فناوری های لوازم و تجهیزات پلیسی امنیتی و ایمنی و شکوفایی و رونق اقتصادی و ایجاد فرصت مناسب برای تبادل نظرات و اطلاعات نوآورانه تولید کنندگان و مصرف کنندگان را از جمله دیگر اهداف برپایی نمایشگاه ایپاس ۲۰۱۹ عنوان کرد.

وی با بیان اینکه در نمایشگاه امسال ۳۱۲ شرکت، ۲۱ نماینده کشورهای خارجی، ۱۸ رده از پلیس‌های تخصصی، ۱۵۵ برند و ۳۷ نفر از مخترعین و مبتکرین حضور دارند در پاسخ به پرسش فارس مبنی بر اینکه کدام کشورهای خارجی به طور مستقیم در نمایشگاه حضور دارند گفت: روسیه و چین به طور مستقیم در نمایشگاه حضور دارند اما از کشورهای دیگر فقط نمایندگانشان حاضر خواهند بود.

مدیرعامل شرکت ناجی پاس به تسهیلات رفاهی پیش‌بینی شده در نمایشگاه برای بازدیدکنندگان اشاره و اظهار داشت: امکان استعلام جرایم راهنمایی و رانندگی و بررسی قبوض جریمه و انجام مشاوره از سوی پلیس های تخصصی ناجا از جمله تسهیلات رفاهی پیش بینی شده است.

وی گفت: اجرای مانورهای نمایشی در محوطه باز و نمایش تجهیزات خاص پلیس در محوطه نمایشگاه از جمله برنامه‌هایی است که برای نمایشگاه ایپاس ۲۰۱۹ پیش‌بینی شده است.